Nieuwe aanbiedingen ALDI en LIDL

Status
Niet open voor verdere reacties.

pj

MF'er
9 apr 2005
193
0
tegelen
Aangezien ik vlak tegen de duitse grens aan woon (tja, je moet ergens wonen), kom ik regelmatig bij de ALDI en LIDL in Duitsland.
Voor de liefhebbers van racegaas ...... vanaf maandag 27-3 bij Lidl voor €4,99 (aluminium 90 x 20 cm)
Zie www.lidl.de
En bij de Aldi hebben ze vanaf donderdag 23-3 weer motorspulletjes.
Zie www.aldi-sued.de

Zomaar even een tip :W

PJ
 
Krijg bij dat Lidl niks te zien. Heb geen geldig 5-cijferig Postleitzahl.
Aldi is misschien wel de moeite waar om even te gaan kijken. Maar zijn die advertenties in DE hetzelfde als in NL dan?
 
Krijg bij dat Lidl niks te zien. Heb geen geldig 5-cijferig Postleitzahl.
Aldi is misschien wel de moeite waar om even te gaan kijken. Maar zijn die advertenties in DE hetzelfde als in NL dan?


48527 is een postcode in Nordhorn
 
Hoho !!! Als je een beetje maat weet te houden kan het ook best mooi zijn hoor !
full
 
ff opletten bij de lidl...


Meer dan honderd klanten van een Lidl supermarkt in Zaandam zijn forse geldbedragen kwijtgeraakt door pinpaszwendelaars. De pinpasjes werden tijdens het afrekenen in de winkel gekopieerd, waarna waarschijnlijk via een cameraatje boven de kassa, ook de pincodes werden bemachtigd. Vervolgens werden forse geldbedragen buitgemaakt.

Banken hebben inmiddels allerlei maatregelen genomen om het skimmen bij pinautomaten te voorkomen. Zo zijn er camera's en voorzetmondjes geplaatst waardoor de criminelen nu lijken uit te wijken naar andere lokaties, zo schrijft de Telegraaf.

Bijna twee jaar geleden rolde de Amsterdams politie een grote bende pinpasfraudeurs op. Twintig Roemenen in de leeftijd van 21 tot 38 werden in verband met de zaak aangehouden. De criminelen plaatsten een voorzetstuk op de pasmond van de automaat. Op deze manier kon men de magneetstrip van de pinpas kopieren. Via een verborgen camera werden ingetoetste pincodes gefilmd.
 
Ik zoeken en zoeken waar dat race gaas staat. Staat het onder rennsportgitter. Ik zag het plaatje wel maar ik maakte eruit op, dat het zo'n luchtverfrisser dingetje was die je in je dahboard steekt.
 
Vanaf volgende week dinsdag in de Belgische Lidl filialen ook motorspullen te koop : rugprotectors , helmen , sloten , intercoms , afdekhoezen ......
Ongeveer hetzelfde als 2 weken terug in Nederland en Duitsland
 
handschoenen van de Aldi zijn echt wel goed voor 17 euro,
ze zijn gemaakt van materialen van kepprotect Schoeller,
deze leverd ook de stoffen voor Richa kleding,
kon het gewoon niet laten liggen voor dat geld


full
 
mmmm.... de motorspullen liggen NU in de schappen van de Aldi,
maar let wel op... ik woon in België :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan