Nieuwe aankoop :9 !!

Peter_SP2

Die hard MF'er
1 mei 2003
670
0
Wilrijk
Zo , de kogel is door de kerk . Na lang zoeken en twijfelen heb ik dan toch maar een 2e motor gekocht . Heb hem voor een héél leuk prijsje kunen kopen :9 . Deze zal gebruikt worden om het circuit onveilig te maken ( SP2 opvouwen is nogal duur ;) ) en natuurlijk ook om niet meer met duo te moeten rijden ( moeder de vrouw kan nu zelf bochtjes pikken :+ )
Ohja , eerste piccie is een raadseltje 8-)
@ de moderator : Gij moet effe zwijgen hé :)

All will be revealed :P


107_0744compri.jpg
 
All is revealed !! ;)

Wegens een vleugje nostalgie heb ik " :} the mother of them all :} " aangeschaft :9
Is al een beetje op leeftijd , maar in originele staat en in deze toestand zeldzaam .
Is natuurlijk wel helemaal iets anders dan m'n SP-tje , maar méér dan snel genoeg voor datgene waar hij moet voor dienen .

107_0742compri.jpg


107_0743compri.jpg
 
prachtige motor!
maar begrijp ik het nu goed
heb je nu 2 motoren, of doe je de sp2 weg?
vind ik toch ergens een rare keuze als je deze motor kiest voor je sp, niet?
 
prachtige motor!
maar begrijp ik het nu goed
heb je nu 2 motoren, of doe je de sp2 weg?
vind ik toch ergens een rare keuze als je deze motor kiest voor je sp, niet?

2 motoren :9
De SP2 gaat niet weg ;) Blijft een speciaal exemplaar hé
 
en met wat gaat moeder de vrouw bochtjes pikken, met de SP2

Kan niet anders, jij bent met deze naar circuit
 
en met wat gaat moeder de vrouw bochtjes pikken, met de SP2

Kan niet anders, jij bent met deze naar circuit

You wish B|

De Blade dient in mijn geval enkel om op circuit te rijden :P
Voor de rest is hij voor moeder de vrouw O-)
De SP is verboden terrein voor moeder de vrouw :+
 
En nu nieuws hunten...hup :P



Congratz P.

Toch maar terug een 4 cylinder? Als het is om mij te kunnen wolgen hebt ge het verkeerde merk gepakt :P })
 
Toch maar terug een 4 cylinder? Als het is om mij te kunnen wolgen hebt ge het verkeerde merk gepakt :P })

Deze 4 cylinder zal door mij enkel op circuit gebruikt worden ;)
Om je voor te blijven is een HONDA V-twin genoeg :9 , zou je echt niet willen aandoen dat je door een 12 jaar oude fiets zoek gereden wordt :+
 
Mooie blade, maar er is in ieder geval nog nooit me op het circuit gereden. Er zit namelijk een schaamrand van hier tot tokio op, maar die ga jij er vast en zeker afrijden!! Veel plezier met de blade!
 
Schitterende Blade :} Ik heb de zwart/zilveren uitvoering ervan en die bevalt uitstekend. Echter ik heb er helaas geen SP1 (mijn favoriete Honda twin) erbij.
Veel plezier ermee en hou hem heel zou ik zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan