Nieuwe aanwinst. (piccie)

He

wat heb je voor het afdekkapje van je zitting betaalt,ben namelijk ook op zoek naar zo een.En welke motorzaak was het.

Als je effe terug gelezen had wist je wat ik voor betaald heb. Zag het kapje op marktplaats staan voor €150,- vaste prijs. Was bij van Boxtel motoren in Tilburg. Aardige man trouwens.(mag ook wel als je om 17:50 nog effe veel geld komt brengen) Hij had er nog meer voor dezelfde prijs, alleen dan zat er geen kussentje op. Ik vond het wel mooi kijken, maar niet zo mooi als met kussentje.(logisch lijkt me.) Als ik meer accesoires nodig had, moest ik maar bellen. Hij had een grote klantenkring met zx9r's zei hij en er werd nog wel eens wat ingeruild. nieuwe accesoires is hij ook niet duur mee volgens mij. Zwart vervangingsraampje kost maar €50,- bij hem. leek me niet duur te zijn. Vriend heeft er laatst ergens anders €80,- voor betaald.
 
poe hee moet nog even sparen dan he,weinig reactie's op je filmpie,beetje jammer.
Ik hoef ook niet op het filmpje te reageren. Ik kan namelijk uit eerste hand bevestigen dat het bruut klinkt (helemaal als de eigenaar 's avonds om 10 uur zo trots als een aap met 7 lullen bij je in de straat een beetje aan het gas komt lopen hengsten }) Anyhow, moije piep, moije cover, samengevat moije fiets :P
 
Als je effe terug gelezen had wist je wat ik voor betaald heb. Zag het kapje op marktplaats staan voor €150,- vaste prijs. Was bij van Boxtel motoren in Tilburg. Aardige man trouwens.(mag ook wel als je om 17:50 nog effe veel geld komt brengen) Hij had er nog meer voor dezelfde prijs, alleen dan zat er geen kussentje op. Ik vond het wel mooi kijken, maar niet zo mooi als met kussentje.(logisch lijkt me.) Als ik meer accesoires nodig had, moest ik maar bellen. Hij had een grote klantenkring met zx9r's zei hij en er werd nog wel eens wat ingeruild. nieuwe accesoires is hij ook niet duur mee volgens mij. Zwart vervangingsraampje kost maar €50,- bij hem. leek me niet duur te zijn. Vriend heeft er laatst ergens anders €80,- voor betaald.


Had het over het hoofd gezien maar is wel duur voor het afdekkapje 150 euro.Precies dezelfde heb ik al nieuw voor 110 euro ongespoten.En ja klopt bij MDI zijn ze 190 euro ongespoten.
 
Geluidje is inderdaad errûg lekker! Hoe is trouwens de afwerking van die Scorpions? Ik krijg er binnenkort een in flame titanium binnen voor een Gixxer 1000. Deze demper is te koop 8-)

Hier kun je de sound voor de diverse types beluisteren :9~

Ik vind het carbon mooier dan bij mijn vorige laser-uitlaat.(zx6r) Ik vind zelf de afwerking super. Geen rare lasnaden ofzo. Ook oog voor detail. Achter in de uitlaat een schorpioen gegrafeerd. Moet alleen nog afwachten hoe lang de sticker blijft zitten. Die zou er op den duur van afvallen volgens vorige reacties.


Had het over het hoofd gezien maar is wel duur voor het afdekkapje 150 euro.Precies dezelfde heb ik al nieuw voor 110 euro ongespoten.En ja klopt bij MDI zijn ze 190 euro ongespoten.

Ach, misschien dan iets teveel betaald, maar hij ziet er als nieuw uit. Geen enkel krasje te bekennen en ik ben van een ritje naar de spuiterij verlost en die kosten zijn er ook niet. Succes met je zoektocht naar een geschikt kapje voor de geschikte prijs.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan