Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
...Die lijst heppik hiero,dus geef maar een nummer,dan geef ik jouw een type....
Veel plezier met je fiets!!
P.S.: in 1980 was de 750 reeds vervangen door de 850.
P.S.2: zo te zien zitter een 3-1 op,dat moet dus weer een 3-2 worden (geen 2-2 + 1-1,da's voor de eerste types).
Die originele uitlaten zijn gillend duur en zeldzaam -> ebay
Vette dealIk heb nu wel een service manual en een clymer handboek voor 14 euri. Das wel een vette deal al zeg ik het zelf.
@ Reetje: mèèn,long time nothing heared!!Dus u isnie dood
Leeft de XS nog??Ik meen me te herinneren dat je,na het zien van mijn Japchoppert wilde plannen had....wat is daarvan terecht gekomme?
Doe nou eens mee met de OBT,dan zien we dat dingesten van joe ook een keer.
Wat jouw type betreft: geef mij je frame-/bloknummer,doe ik jou een typeprognose
nope, Rangerover heeft een 3.5 V8Ah,de betere (lees:luxuere) versie van de bekende 'Laro'...sjeesuz,wat heppik daarmee een lol gehad bij het 14e ('t Harde).
Een '73-er? (goed bouwjaar! )
Lamuh raden: benzine,4-pitter,olieboot en vierkante spatborden...
Carb type is BS34 IJ7-01, maar ik moet eerst eens de sproeiers los krijgen. Zitten nl muurvast en ben bang dat ik ze stuk draai met een gewone schroevendraaier.XS-triple met carbu-problemen sinds open luchtfilter...mmmm...klinkt bekend.
Gooi er eerst eens andere sproeiers in (#132 of #145,afhankelijk van welke Mikuni-type),dat loopt al een stuk prettiger.
Ik wacht nog steeds op een blok-/framenummer...en op meel..
Leuk dat je weer terug bent op MF,ook leuk je weer eens "gesproken" te hebben.
Pascal