Martijntje
MF veteraan
Vandaag met mn vader naar Rotterdam geweest en deze motor opgehaald:
Kawasaki Z1000 Police.
Leuk ding, heeft alleen een lange tijd stilgestaan.
Allemaal leuke knopjes enzo ....ding is groot en zwaar
Speciaal rood lampje op het dashboard met "pursuit" ..heerlijk.
Maargoed.
Ding is dus best brak, remmen zitten vast enzo...heeft speling op het schakelasje (niet leuk...lijkt of er iets flink is versleten )..
Net even de accu van mn Z400 erop gezet, meeste electische zooi doet het wel, alleen als ik op het startknopje druk hoor ik helemaal niets.
En nee...de killswitch staat niet verkeerd...startrelais klikt ook niet. Weet iemand waar dat zit enzo?
Ook heb ik ontdekt dat er een soort remlichtschakelaar op mijn koppelingshendel zit. Heb geen idee waarvoor het is (ook niet te tracen via kabelboom)...
Iemand een ideetje? Soort quickshift voor de politie?? ...kan niets anders bedenken.
Verder..tja..lak begint van de tank af te gaan en dat soort mindere dingen. Maargoed....als ie loopt wil ik ermee naar mn eindexamengala...beetje pimpen
Ding heeft 43000 mijl gelopen..ongeveer...
Achterband ligt er verkeerdom op kijken wat ik nog meer tegenkom...
Mocht ik troep nodig hebben (pakkingsets enz enz enz) waar moet ik dan zijn....is er een sloop/zaak waar ze gespecialiseerd zijn in japanners/kawasaki/z1000?
Hoe erg kan zo'n ding naar de klotegelopen zijn? denk dat het best meevalt...hij is uit 87...en geloof dat ze niet zo raggen in amerika als in nederland.
Wat voor olie gaat martijn erin gooien? Mineraal doen (moest in mn z400...'79)..
Freakin 4 liter onderhand ...
Kawasaki Z1000 Police.
Leuk ding, heeft alleen een lange tijd stilgestaan.
Allemaal leuke knopjes enzo ....ding is groot en zwaar
Speciaal rood lampje op het dashboard met "pursuit" ..heerlijk.
Maargoed.
Ding is dus best brak, remmen zitten vast enzo...heeft speling op het schakelasje (niet leuk...lijkt of er iets flink is versleten )..
Net even de accu van mn Z400 erop gezet, meeste electische zooi doet het wel, alleen als ik op het startknopje druk hoor ik helemaal niets.
En nee...de killswitch staat niet verkeerd...startrelais klikt ook niet. Weet iemand waar dat zit enzo?
Ook heb ik ontdekt dat er een soort remlichtschakelaar op mijn koppelingshendel zit. Heb geen idee waarvoor het is (ook niet te tracen via kabelboom)...
Iemand een ideetje? Soort quickshift voor de politie?? ...kan niets anders bedenken.
Verder..tja..lak begint van de tank af te gaan en dat soort mindere dingen. Maargoed....als ie loopt wil ik ermee naar mn eindexamengala...beetje pimpen
Ding heeft 43000 mijl gelopen..ongeveer...
Achterband ligt er verkeerdom op kijken wat ik nog meer tegenkom...
Mocht ik troep nodig hebben (pakkingsets enz enz enz) waar moet ik dan zijn....is er een sloop/zaak waar ze gespecialiseerd zijn in japanners/kawasaki/z1000?
Hoe erg kan zo'n ding naar de klotegelopen zijn? denk dat het best meevalt...hij is uit 87...en geloof dat ze niet zo raggen in amerika als in nederland.
Wat voor olie gaat martijn erin gooien? Mineraal doen (moest in mn z400...'79)..
Freakin 4 liter onderhand ...