Nieuwe Accu

Patrick2k

MF'er
16 apr 2011
34
0
Beste Motorrijders,

Alles goed? Ik heb een vraagje. Ik heb de accu afgelopen tijd een paar keer met mijn optima 4. Hij gaf aan dat de accu niet inorde was. Nu wil ik een nieuwe accu kopen, dus was ik benieuwd of jullie weten, welke accu's goed zijn. Nu heb ik wel een paar accu's gezien, maar de prijs verschilt van 85 t/m 125 euro. Nu was ik benieuwd of jullie misschien weten wat voor merk accu bij een gsxr 750 k7 kan passen.

Groetjes,

Patrick
 
Hmm..., Saito is niet slecht, maar ik heb toch (toevallig...?) laatst achter elkaar mindere ervaringen gehoord. Met Yuasa heb ik nog nooit slechte verhalen gehoord. Is altijd goed. Mocht je je motor nog een tijdje willen houden zeg ik: Yuasa, gewoon top. Heb je op de lange termijn het meest aan.
 
Hmm..., Saito is niet slecht, maar ik heb toch (toevallig...?) laatst achter elkaar mindere ervaringen gehoord. Met Yuasa heb ik nog nooit slechte verhalen gehoord. Is altijd goed. Mocht je je motor nog een tijdje willen houden zeg ik: Yuasa, gewoon top. Heb je op de lange termijn het meest aan.
full
 
Hmm..., Saito is niet slecht, maar ik heb toch (toevallig...?) laatst achter elkaar mindere ervaringen gehoord. Met Yuasa heb ik nog nooit slechte verhalen gehoord. Is altijd goed. Mocht je je motor nog een tijdje willen houden zeg ik: Yuasa, gewoon top. Heb je op de lange termijn het meest aan.


Mijn Yuasa komt uit 2005 en doet het nog steeds. Goed spul dus :)
 
Heb met Yuasa ook goede ervaringen, maar ik vind ze te duur.
MQP of QMP , was volkomen ruk.
Heb nu een Saito en die gaat al 1,5 jaar mee.. Niet dat dat extreem is maar iig 1,5 jaar al en geregeld 2- 3 weken buiten in de kou met alarm erop. Vooralsnog een goede prijs-kwaliteit dus naar mijn ervaring.
Motobatt heb ik in een andere motor gezet, heb ik maar kort gehad maar zag er goed uit en deed wat ie moest doen. De Motobatt gaf zelfs meer Ampere dan de originele accu (10 ipv 8 Ah) en dat voor een aantrekkelijke prijs. Maar zoals gezegd heb ik daar geen duurtest van.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan