Nieuwe achterband lek

Dennis Zwaan

MF'er
30 sep 2002
82
0
Leidschendam
Zondag middag mooi weer,even een stukje mijn nieuwe achterband opruwen.Na 10 km kom ik er achter dat er gewoon weer zo kut schroef in me band zit.Vorige week heb ik ook al een band naar de klote gereden toen zaten er 2 spijkers in. Is er iemand die goede of minder goede ervaring heeft met een paraplu(paddestoel).

Of heeft er iemand nog een metaaldetectoor in de aanbieding??
 
Laatst bewerkt:
is al vaker hier aan de orde geweest maar komt op het volgende neer:

een prop van buiten af moet je niet doen!

een paraplu van binnenuit kan best maar hiervoor moet de band van de velg af
om hem erin te krijgen dus kost wel een paar euro...

dus ik zou zeggen naar de banden boer een een paraplu erin laten zetten
MITS de band niet teveel beschadigd is van binnen..

succes
 
Misschien een tip om je banden met je visa card af te rekenen. (als je geen visa hebt, meteen een goede reden om er 1 aan te schaffen). Is je band 180 dagen verzekerd tegen beschadiging. Ik weet alleen niet of er vele motorzaken met vias terecht kunt.
 
Wow
eek5.gif


Dat is nog eens een goeie tip zeg!
Nooit aan gedacht om dat met Visa te betalen, en ze maken er nog wel reklame voor! Iemand ervaring met het claimen van die verzekering, hoe gaat dat, hoop gezeik of niet?
 
Ik zou gewoon een nieuwe band nemen. Ik heb ook eens een lekke band met een plu laten oplappen.
Het ging ongeveer 200 km goed toen ie het bij een snelheid van 200+ ineens begaf.
Motor wou alle kanten op die ik niet op wou, heb m aan de kant gekregen zonder brokken maar wel met hartslag 130.
Ik heb mijn lesje geleerd om niet te bezuinigen op veiligheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan