Nieuwe achterband

LadyXS

Die hard MF'er
20 mrt 2005
313
0
Moordrecht
Hoi allemaal, dat is weer lang geleden. Hoe is het met jullie? Mijn motor heb ik nog maar staat meer stil dan dat ie rijdt.... (staat 8000km op). Ondanks dat moet ik mijn achterband vervangen, mijn 2e accu is stuk en mijn spiegel is afgebroken.... Accu is al weer besteld, mijn spiegel heb ik geplakt met ductape maar mijn vraag aan jullie is welke achterband? Ik stel niet zoveel eisen als jullie en ik rijd ook niet zoveel.
Bij Goedhart hebben ze vandaag 25% korting, of kan ik beter via internet bestellen? En zo ja welk site?

Dus...wat adviseren jullie (ga er vanuit dat het advies gratis is ;-)

Groetjes,

Debby
 
Laatst bewerkt:
Motorbandenmarkt is erg scherp geprijsd en volgende dag al meteen binnen

en dan heb je dacht ik iets van motoreifen.de

ik zou op een site bestellen want zelf met 25% korting zijn ze duurder soms ;)

en ligt eraan hoe je zelf op de weg rijdt, sportief, toeren, weinig bochten, veel snelweg enz enz

veel snelweg zijn de michelin pilot road 2/2ct goed

met bochten zou ik dan de dunlop qualifier II of de bridgestone BT016 nemen

met meer sportief en geen regen rijden zou ik de supercorsa´s nemen


succes en ga niet zomaar ergens bestellen , want dan ben je vaak duurder uit dan bij anderen


me maatje heeft een webshop en die hanteert dezelfde prijzen als motorbandenmarkt ;)
 
Hoi LadyXS.
Ik zou lekker naar Goedhart gaan als ze daar vandaag 25% korting geven.
Dan weet je wat je hebt en je bent meteen klaar.
 
Motorbandenmarkt is erg scherp geprijsd en volgende dag al meteen binnen

en dan heb je dacht ik iets van motoreifen.de

ik zou op een site bestellen want zelf met 25% korting zijn ze duurder soms ;)

en ligt eraan hoe je zelf op de weg rijdt, sportief, toeren, weinig bochten, veel snelweg enz enz

veel snelweg zijn de michelin pilot road 2/2ct goed

met bochten zou ik dan de dunlop qualifier II of de bridgestone BT016 nemen

met meer sportief en geen regen rijden zou ik de supercorsa´s nemen


succes en ga niet zomaar ergens bestellen , want dan ben je vaak duurder uit dan bij anderen


me maatje heeft een webshop en die hanteert dezelfde prijzen als motorbandenmarkt ;)

De vraag is wie die band erom legt en wat dat kost.
Kortom, weer een hoop gedoe denk ik dan.
 
Hoi allemaal, dat is weer lang geleden. Hoe is het met jullie? Mijn motor heb ik nog maar staat meer stil dan dat ie rijdt.... (staat 8000km op). Ondanks dat moet ik mijn achterband vervangen, mijn 2e accu is stuk en mijn spiegel is afgebroken.... Accu is al weer besteld, mijn spiegel heb ik geplakt met ductape maar mijn vraag aan jullie is welke achterband? Ik stel niet zoveel eisen als jullie en ik rijd ook niet zoveel.
Bij Goedhart hebben ze vandaag 25% korting, of kan ik beter via internet bestellen? En zo ja welk site?

Dus...wat adviseren jullie (ga er vanuit dat het advies gratis is ;-)

Groetjes,

Debby


met mij is het wel goed, dank je, alleen het weer is wat minder
 
de michelin pilot road 2ct is een hele goede band en als je iemand hebt die je de band voor een prikkie erop legt zeker via internet bestellen!
 
Hangt wel een beetje af van de voorband die er nu om zit... Michelin heeft erg flexibel canvas als je dat gaat combineren met een voorband die erg stijf is kun je onvoorspelbaar gedrag krijgen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan