nieuwe achterlicht gemonteerd op srad

3 aug 2003
96
0
Roeselare
heb vandaag mijn nieuw achterlicht gemonteerd op mijn srad
graag jullie mening
full
 
ik vind hem echt :9~ :}
suuupppeerr!!
waar heb je hem vandaan als ik vragen mag?

[me]puppy gaat je dan misschien na-apen.. ;) [/me]
 
ja het zijn nu led's. als je ook op de rem drukt gaan de led's veel meer beginnen branden
prijs kaartje van 57euro's

Valt reuze mee dan.
Ik ga komende week effe kijken bij Vosmotoren, ook nog effe zo'n lelijke hanekam halen voor op mijn helm. Kijken of ik voor l*l kan rijden })

Ik denk dat, dat vast wel lukt!
 
2 x2 knipperlichten. (waarom) :?
eerst zaten die ovalen er op toen ik deze moto kocht.
na veel treffens te rijden zeiden er mij veel dat als ze achter mij reden dat ze niet goed mijn pinkers zagen branden. die ovalen dus :X
dan heb ik maar die kleinere en mooiere pinkels gekocht voor mijn eigen veiligheid O-)
die ovalen pinkers kon ik niet meer afdoen door dat er anders grote gaten in mijn plastieken kappen zaten. versta je })
 
niet mooi imho, dat achterlicht is wel okee, maar wel erg druk zo met 4 pinkers etc en dat stukje traanplaat.
 
He gsxr rider hoe heb je dat traanplaat gebogen bij je kenteken plaat. Ik ben namelijk een undertray aan het maken van dat materiaal.

TankX Dave
 
Op die link kun je prima zien hoe de montage van het achterlicht moet, middels die 2 draadeinden.
Kijk even of dat bij jou overeenkomt of misschien kun je het i.h.w.o.m.h (in het werk op maat hakken).

Originele connector zal wel niet passen, dus die er af knippen en alternatieve connector ertussen of solderen, geen kroonsteen nemen, gaat geheid storingen geven.

Persoonlijk vind ik trouwens dat je met dit weer (veel zon) die aftermarket led spullen slecht kan zien, kan aan mij liggen.
 
Ik mis een neusje :/

een neusje??

Op die link kun je prima zien hoe de montage van het achterlicht moet, middels die 2 draadeinden.
Kijk even of dat bij jou overeenkomt of misschien kun je het i.h.w.o.m.h (in het werk op maat hakken).

Originele connector zal wel niet passen, dus die er af knippen en alternatieve connector ertussen of solderen, geen kroonsteen nemen, gaat geheid storingen geven.

Persoonlijk vind ik trouwens dat je met dit weer (veel zon) die aftermarket led spullen slecht kan zien, kan aan mij liggen.

Electrisch gezien gaat het wel lukken, maar toch bedankt voor de tips :)

Gaat mij meer om de ophaning van het lampie. Vond hem op bovenstaande foto's erg gelukt, dus hoopte dat ieman mij konv vertellen waar en hoe dit is bevestigt
 
Terug
Bovenaan Onderaan