Nieuwe banden en buddyseat Honda CB500

Eric_B

Rookie
10 mrt 2004
11
0
Nootdorp (nabij Den Haag)
Zo'n 4 á 5 maanden heb ik mijn rijbewijs nu en ik vind het in één woord geweldig. Ik heb heel goedkoop een Honda CB500 uit 1995 (zie foto) kunnen kopen (weliswaar een lesmotor maar toch) en deze een beurt gegeven (hoop centen zeg.....).

Nu moet ik toch echt een paar nieuwe banden (130-90-17 en 110-80-17) en een nieuw overtrek voor mijn buddyseat. Ik heb nu telkens een natte reet wanneer ie in de regen heeft gestaan.

Op internet heb ik wat rond gekeken maar zie niets over bedrijven of particulieren die zoiets doen/kunnen. Jullie voelen de vraag vast al aankomen....wie weet een adresje voor mij? Het liefst natuurlijk in de omgeving Den Haag.

Daarnaast weet iemand misschien ook wel (alweer in de buurt van Den Haag) een goeie (en goedkope want ik vind motorrijden wel duur) bandenzaak. Verder ben ik niet veeleisend hoor, ahum, maar ik zoek ook nog een betaalbare kuip voor mijn CB.

Voor degene die mij op weg kan helpen heel veel dank alvast :} :} en alle andere CB rijders.....ik kom graag in contact met jullie.

Hoihoi
Eric

Bijlage: DSC07002.JPG
 
Overtrek voor de buddy seat kan bij buddyfashion en Dr. Bral :)

Voor een beurt, niet naar motoport Den Haag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
kijk voor banden eens bij s&g banden in numansdorp, veel goede verhalen over gehoord.
Voor een beurtje noteer dit tel nr. 06-20037362 Ik zit in Zoetermeer en ben ong. 50 % goedkoper als een gemiddelde dealer.
 
Iedereen bedank voor de reactie. Ga zeker kijken bij buddyfashion.
Ik heb degene van de kuip een mail gestuurd want daar ben ik wel in geinteresseerd.....ik hoop dat je niet teveel vraagt , haha

Het telefoonnummer schrijf ik zeker op want ik ben laatst bij Bolman geweest (die ken je vast) en die draaide mij een poot uit. Ik moet op termijn de achtervering vervangen en een nieuwe remscgijf hebben. Kan je al voorzichtig een prijsje geven.......

Alvast bedankt
Eric
 
o ff een nieuw overtrekje bestellen bij www.motorradsitzpolster.com goed en niet duur ik dacht ongeveer 15 euries koopje!!!! dus. en je krijgt het thuisgestuurd nadat je betaald hebt natuurlijk!!!! ff klussen :? en je hebt een nieuw zitje :] is makelijk om zelf te doen zij hebben niet alle merken maar voor de meest gangbare wel suc6 ermee
 
Terug
Bovenaan Onderaan