Nieuwe banden en regen..

Terminator

Die hard MF'er
1 jun 2001
524
0
Nieuwegein
Hee allemaal,

Ik heb een coole fiets gekocht ('97 CBR-600) er zitten nieuwe banden onder. Nu wil ik 'm zaterdag ophalen en vroeg ik me af of dat wel zo'n goed idee was. (Nieuwe banden & regen, dus)

Hoop wat te horen van jullie!

Rogier
 
Ja dan zit er zo'n leuk laagje op je banden. :r
Zolang je maar niet te hard op je achterrem stampt dan kan het niet fout gaan.

Ik neem aan dat het je eerste fiets is !
Foei foei mag niet hoor op zo'n felle fiets beginnen. })
Ik heb er ook zelf een (alleen dan 96er) en het is ook mijn eerste fiets, echte geweldige machines.

Jammer alleen dat de nieuwe generaties CBR zo teleurstellen, want de "oudjes" zijn echt geweldig.



_________________
De http://www.bikepics.com/members/cbrjw/96cbr600/ (mijne) doet de 400 meter in 10"95 sec @ 198.0 km/h.

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-01 23:11 ]
 
pfft, die cbr-600 is eigenlijk een kindjesfiets..
als je een échte man bent, dan is je eerste fiets een gsx-r600!

})

geen idee van regenbanden ofzo btw, 'k heb me fiets zelf nog maar een paar weken en ken er minder van dan jij (dat weet'k bijna zeker)
 
En als je een eikel bent, dan koop je een GSXR600 en dan val je er na 2 weken mee om. })

Ach ik had mijn motor 2 weken en toen ben ik ook met 230 van Breda naar Oisterwijk gevlamd door de stromende regen.
Zolang je maar niet hard hoeft te remmen maakt regen geen fuck uit.

 
Dan moet je maar niet CBR afzeiken, dan word ik pissig. })

Het is hier idd ook ruk ja en ik heb een slecht voorgevoel voor morgen. :(

Maarja vandaag was het tot 18:00 hier ook goed weer terwijl er regen voorspeld was.
We wachten het af...............

_________________
De http://www.bikepics.com/members/cbrjw/96cbr600/ (mijne) doet de 400 meter in 10"95 sec @ 198.0 km/h.

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-01 23:54 ]
 
}) de Achterrem is voor mietjes })

Stoppie for president! :icon_lol:

Hebbie Taxi (franstalig = ruk) gezien dan, lukt het ze om een leuk stoppie te doen met een scooter en swingarm voor......

Zelfs een salto met een scooter lukt ze daar, is wel grappig om te zien



_________________
This is the way my life goes, ups and downs.......



[ Dit Bericht is bewerkt door: BYM op 2001-06-08 15:22 ]
 
Hebbie Taxi (franstalig = ruk) gezien dan, lukt het ze om een leuk stoppie te doen met een scooter en swingarm voor......

Zelfs een salto met een scooter lukt ze daar, is wel grappig om te zien

hehehe, hebbie de dvd? dan heb je de making of :) die salto is bijvoorbeeld niet zomaar effe vanaf vlakke grond ofzo he :)

/me heb beide films btw, erg goed! (taxi 1 en 2)
 

Ik heb um ook gezien, doe dat ook wel eens..... in bed als ik lig te slapen. In het echt heb ik al schade genoeg gereden :+


 
Op 2001-06-04 17:26, schreef BYM:
Hebbie Taxi (franstalig = ruk) gezien dan, lukt het ze om een leuk stoppie te doen met een scooter en swingarm voor......

Zelfs een salto met een scooter lukt ze daar, is wel grappig om te zien

hehehe, hebbie de dvd? dan heb je de making of :) die salto is bijvoorbeeld niet zomaar effe vanaf vlakke grond ofzo he :)

/me heb beide films btw, erg goed! (taxi 1 en 2)

Nee ik zag zaterdag deel2 in de schappen liggen bij de videotheek, en heb er deel1 ook maar bijgezocht, waren grappige films ja.

Hij zal er wel een of andere ramp voor gebruiken denk ik, dit is niet te doen tenzij je het alleen met je lichaam doet (en dan nog vind ik het knap, een salto achterover!!!

Op 2001-06-04 20:44, schreef The Saint:

Ik heb um ook gezien, doe dat ook wel eens..... in bed als ik lig te slapen. In het echt heb ik al schade genoeg gereden :+

Ghehe, LOL
 
ROFL ik zie het. :)
Ziet er idd wel grappig uit ja.
Kun je alleen die gif niet halveren? Hij neemt best veel ruimte in beslag!
 
ROFL ik zie het. :)
Ziet er idd wel grappig uit ja.
Kun je alleen die gif niet halveren? Hij neemt best veel ruimte in beslag!

In hoogte, breedte, of gewoon in Kb's halveren??

Op zich vind ik hem best wel grappig namenlijk, en origineel om als sig te hebben
 
J.W, dat heb ik hem ook al gevraagd...hewoon plaatje wat minder breed en hoog, ik vind 'm ook wel ERG groot...
 
Hier issie wat kleiner:

sine.gif

 
Terug
Bovenaan Onderaan