Nieuwe banden nodig maar ze zijn goedkoper in Frankrijk

Hanshoog

MF'er
10 feb 2013
85
0
Ben op zoek naar nieuwe banden voor onder de. Fazer 600 2006.

Michelin pilot road 3 in de maat 180-55-17 en de 120-70-17 montage doe ik zelf.

In Bleiswijk kom ik uit op 295,00euro de set.

In Rijen Brabant 289,00

Bandenmarkt is 267,60

Mijn ouders zijn nu in Frankrijk daar zij ze te koop voor 261,00


Weet iemand een adres waar het nog goedkoper kan.
 
En dan komen de verzendkosten erbij.

Je kan ook gewoon naar je lokale boer gaan, en da heb e het vaak nog gratis gemonteerd. ;)

En anders zijn er straks geen motorzaken meer waar je je advies kunt halen.
 
En dan komen de verzendkosten erbij.

Je kan ook gewoon naar je lokale boer gaan, en da heb e het vaak nog gratis gemonteerd. ;)

En anders zijn er straks geen motorzaken meer waar je je advies kunt halen.


Zal is mailen wat het daar kost denk 390 voor een set.
 
Laat je ook nog even weten wat ze je totaal gekost hebben nadat ze gemonteerd zijn ;)
 
Bedankt had niet gezien dat er set prijzen zijn.

Boven de 270 kom ik niet lukt ook niet.

Setprijzen zijn vaak goedkoper :)

Die snelheidsindex zou ik voor de zekerheid maar aanhouden, je weet maar nooit of je een keer met een lege accu staat en je wordt aangeduwd door een Panigale 8-)
 
Ik was 3 maanden geleden voor een set Michelin pilot power 180/55/17 achter, 120/70/17 voor, inclusief montage, 285,70 euro kwijt.
Vorige maand bij een grote motorzaak geweest voor een nieuwe Bridgestone T30 achterband, omdat het adres waar ik normaal gesproken kom gesloten was ivm een welverdiende vakantie.
250 euro kwijt. Wel een veel nieuwer type band, maar bij het eenmanszaakje waar ik normaal kom had ik voor een paar tientjes meer ook een nieuwe voorband gehad.
Conclusie:
Eens en nooit meer. Dat zo'n blitse showroom/werkplaats ergens van betaald moet worden snap ik, maar liever niet van mijn zuur verdiende centen.
 
Laatst bewerkt:
Rennen jongens, €10,50 voordeel per band ;)

Als je net zoals ik enkele jaren geleden 6 achterbanden, en 3 voorbanden in een jaar verslijt door veel ww km's, en het scheelt 10,50 euro per band, bespaar je aan het eind van het jaar 94,50 euro. In 5 jaar scheelt je dat 472,50 euro. Boek je tegenwoordig een leuke vakantie naar Turkije voor.
 
Ik bestel ze ook altijd bij mopedreifen, lekker goedkoop, relatief snelle levering, en makkelijk te volgen via track&trace van GLS
 
Setprijzen zijn vaak goedkoper :)

Die snelheidsindex zou ik voor de zekerheid maar aanhouden, je weet maar nooit of je een keer met een lege accu staat en je wordt aangeduwd door een Panigale 8-)

Enig idee waar de kans hierop wat groter is? Dan sta ik daar vast 8-)
 
Bij Optitune in waddinxveen voor ~250,- (108 om 243,-)

Alles voor de motorrijders Ma_raboda Home page
Alles voor de motorrijders Ma_raboda Home page

Ik deed het eerst ook hoor, zo goedkoop mogelijk via internet. Nu kost het me 15,- meer en moet even 30min rijden en ben er klaar mee. Geen geleur/geklooi met montage, wiel eruit los afleveren 5min wachten en weer naar huis.

Anders moet je zelf weer thuis zijn, of ze op een depot ophalen, dan een lokale banden/garage toko vinden die bereid is ze erop te leggen voor ~20,-. OK jij doet het zelf maar dan nog, voor 15,- al had ik de spullen ga ik niet lopen etteren. :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan