nieuwe banden voor dattie eruit gaat of niet?

Zeroground

MF veteraan
Donateur
6 apr 2003
12.147
8.793
Eindhoven
een kennis van mij wil over ong. een halfjaar zijn chopper verkopen en heeft een klein probleem: slick achterband (alleen in het midden...) uitgedroogde semislick als voorband, accu droog, oude olie, remvloeistof etc. Hij rijd er al niet meer op (duh). wat is wijsheid? alles vervangen voor de deal of zo verkopen zonder verdere kosten? wat levert het meeste op? ervaringen en meningen allemaal welkom
thanx Thijs ( die niet al zijn kennisen even goed begrijpt)
 
Maakt niet uit, als je maar eerlijk bent. Dus niet aan een beginnend motorrijder de motor "zo goed als nieuw" verkopen terwijl er vanalles verrot is op dat moment. Beetje sleutelaar weet wel wat de kosten worden en doet dan wel een redelijk bod met de extra kosten in het achterhoofd
 
Ik denk ook niet dat je ze hoeft te vervangen, zolang je i.d.d. de mogelijke koper maar wel inlicht of zoiets.. Als ik een 2e hands motor zou kopen, dan zou ik het niet erg vinden als de banden versleten zouden zijn, zolang dat erbij gezegd wordt.. Dan kan ik van te voren kijken of het een beetje in mijn budget zou passen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan