Ik wil binnenkort op m'n CBX550 een nieuwe BT45 achterband laten leggen omdat de oude helemaal op (en vierkant) is.
Voor zit er een nog vrij goede Dunlop Arrowmax op waar echter wel vorige maand een binnenband in is gezet.
Nu komt het: Ik heb net een prachtig kwartaal gedraaid en dus een leuke extra zakcent en nu zou ik dus ook gewoon lekker achter EN voor een nieuwe BT45 kunnen laten leggen!
Heeft dat zin? Ga ik daar meer rijplezier van krijgen?
Of is dat onzin en moet ik gewoon nog die Dunlop (die dus op zich nog prima lijkt) laten zitten?
What would YOU do?
Voor zit er een nog vrij goede Dunlop Arrowmax op waar echter wel vorige maand een binnenband in is gezet.
Nu komt het: Ik heb net een prachtig kwartaal gedraaid en dus een leuke extra zakcent en nu zou ik dus ook gewoon lekker achter EN voor een nieuwe BT45 kunnen laten leggen!
Heeft dat zin? Ga ik daar meer rijplezier van krijgen?
Of is dat onzin en moet ik gewoon nog die Dunlop (die dus op zich nog prima lijkt) laten zitten?
What would YOU do?