95% van die "sportieve rijders" komt al helemaal niet aan de grenzen van een mindere band en koopt Michelin Pilot Power met zo'n soort argumentatie....
Heb je ongetwijfeld gelijk in. Ik heb jaren BT020 gereden. Ben zeker geen "aan de grens" rijder, maar heb toch wel een paar momentjes met die BT's gehad. In de regen voelden ze niet prettig en ook het insturen was niet écht lekker. Toch kan ik niet zeggen dat ik zo vaak aan de grens van wat die band aan grip heeft kwam. Een ander minder punt is de gevoeligheid van die band op randjes en richeltjes.
Toch maar een keertje PP's er onder laten zetten, ongetwijfeld ben ik ook wel beïnvloed door die "hype", al heb ik er tot het laatste moment aan getwijfeld, zo'n sportieve rijder ben ik ook weer niet. Ik hoor dus absoluut bij die 95% van jou.
Resultaat? Een wéreld van verschil. Insturen is veel beter. De banden geven veel meer vertrouwen. Geen slippertjes meer, geen "wakkelig" gevoel bij bochten rijden in de regen. Ze rijden nog comfortabeler ook.
Alleen maar "hype" of??????