Nieuwe banden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dort66

MF'er
22 dec 2016
33
6
Laatst een nieuwe achter band laten monteren, op de oude zaten minimaal 2 spijkers erin, kosten inclusief monteren en balanceren, 200,- service is prima zaak is ook prima, maar dit kan toch goedkoper. Let wel het gaat om een BMW R850 r
 
Bij de meeste motorzaken betaal je zo tussen de 20 en 30 euro voor montage en balanceren, als je met de complete motor komt. Bij het aanleveren van een losse velg meestal tussen de 15 en de 20 euro. Aangezien je niet vermeldt om wat voor band het gaat is het sowieso al onmogelijk om in te schatten of het duur of goedkoop is.
 
~€115 was ik laatst kwijt voor een MPR2 achterbandje (180/55/17) incl dynamisch balanceren enzo :) Dus ja, het kan goedkoper dat klopt. Gewoon bij de lokale auto-/motorbanden zaak (wel even met los wiel aankomen, klaar terwijl je wacht).
 
~€115 was ik laatst kwijt voor een MPR2 achterbandje (180/55/17) incl dynamisch balanceren enzo :) Dus ja, het kan goedkoper dat klopt. Gewoon bij de lokale auto-/motorbanden zaak (wel even met los wiel aankomen, klaar terwijl je wacht).

Neeeeeeee niet over losse velgen aanleveren beginnen😱
 
pzIAXVCg.jpg
 
Je hebt al een nieuwe achterband voor geen vier tientjes, maar laat ik nou toch voorkeur hebben voor een veel duurdere, wil je weten waarom?
 
Laatst een nieuwe achter band laten monteren, op de oude zaten minimaal 2 spijkers erin, kosten inclusief monteren en balanceren, 200,- service is prima zaak is ook prima, maar dit kan toch goedkoper. Let wel het gaat om een BMW R850 r

Dus eigenlijk is je vraag: Nieuwe achterband. ipv Nieuwe banden.
 
Nee, hoor. Zonder leesteken kan dit ook een uitroep zijn. Jij legt nadruk op goedkoper, dat maakt het een vraag.
Als je de nadruk op toch legt, is het een uitroep.
Daarom is interpunctie zo belangrijk.
Ook is de term vraagpunt nieuw voor me, tenzij je een soort VVV-loket bedoelt.

:+

Los van die punt of vraagteken moest ik de 2 zinnen in de openingspost sowieso 2,5 keer lezen om ze te begrijpen.
 
Nee, hoor. Zonder leesteken kan dit ook een uitroep zijn. Jij legt nadruk op goedkoper, dat maakt het een vraag.
Als je de nadruk op toch legt, is het een uitroep.
Daarom is interpunctie zo belangrijk.
Ook is de term vraagpunt nieuw voor me, tenzij je een soort VVV-loket bedoelt.

:+

[/Sarcasm]
 
Geen sarcasme, tis 100% waar.
Degene die zegt geen vraag te zien, leest de zin feitelijk anders, maar niet fout.

Wel aan de flauwe kant, maar das wat anders

:+
 
Nee, hoor. Zonder leesteken kan dit ook een uitroep zijn. Jij legt nadruk op goedkoper, dat maakt het een vraag.
Als je de nadruk op toch legt, is het een uitroep.
Daarom is interpunctie zo belangrijk.
Ook is de term vraagpunt nieuw voor me, tenzij je een soort VVV-loket bedoelt.

:+

Los van die punt of vraagteken moest ik de 2 zinnen in de openingspost sowieso 2,5 keer lezen om ze te begrijpen.
Dat punt.
 
hoe krijgen ze het voor elkaar om precies op 200,- euro uit te komen, dat intrigeert me het meest aan je topverhaal

nieuwe achterband model/maat bmw850 143.56
Nieuw ventiel 2.34
montage band 12.88
verwijderingsbijdrage oude band 2.42
kleinmateriaal tbv schoonmaken wiel en Lood 3.26
In en uitbouwen van het achterwiel 35.53

Ze hebben dus afgerond.
 
nieuwe achterband model/maat bmw850 143.56
Nieuw ventiel 2.34
montage band 12.88
verwijderingsbijdrage oude band 2.42
kleinmateriaal tbv schoonmaken wiel en Lood 3.26
In en uitbouwen van het achterwiel 35.53

Ze hebben dus afgerond.

Maar hoe moeten wij dan oordelen over de prijs , of het goedkoper KAN of TOCH goedkoper, als ze gaan afronden, en wie heeft dat dan gedaan, het bedrijf of TS
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan