Nieuwe banners

vooruit dan, ff een serieus antwoord :)
Maar ik kom nu helemaal nergens meer die banner tegen zelfs niet op de index-pagina :?

[edit]
Heb 'm ondertussen al wel weer voorbij zien komen, maar nog niet echt vaak.
Zit ik misschien te veel in het brikken-gedeelte en wil Unive daar niks mee van doen hebben ;)
[/edit]
[edit2]
Laat maar, ik heb 'm nu door :X
[/edit2]
 
Laatst bewerkt:
[me]Friezinnetje heeft al duveltjes gedoneerd, maar kan nog wel een paar eurootjes missen voor MF hoor.
[/me]


Daar gaan we weer, zeg maar waar het heen mot :P
 
Ruud, ideetje.

Het forum is eigenlijk een grote database van motorrijders.
Motor importeurs zouden via MF enquetes kunnen laten doen om zo gewenste marktinfo te krijgen.

Ik heb ooit eens een dergelijk marktonderzoek gedaan voor een bedrijf, als ze er inderdaad behoefte aan hebben kun je er zo een paar duizend euro mee vangen.
 
wat levert het eigenlijk op?
Is het een standaard bedrag per maand of per klik? En wat klik ik per keer op 'onze' rekening :?
 
Per maand. Het succes van een campagne hang wel af van hoeveel mensen er daadwerkelijk op een banner geklikt hebben natuurlijk. Als er niemand klikt, dan verliest een adverteerder zijn interesse.
 
Per maand. Het succes van een campagne hang wel af van hoeveel mensen er daadwerkelijk op een banner geklikt hebben natuurlijk. Als er niemand klikt, dan verliest een adverteerder zijn interesse.
ah, ok.
Blijf ik gewoon klikken :)
dank je
 
Wat voor verbinding heb je? Heb er zelf nooit last van.

Sterker nog, ik betwijfel zelfs of het wel aan de banner ligt..volgens mij wordt de site gewoon geladen, hij is niet afhankelijk van die banner. Die wordt simpelweg "over" die van ons geprojecteerd...
 
Kunnen die banners niet zo worden ingesteld dat de links op een nieuwe pagina worden geopend?
 
jaarlijkse donatie van €25 ofzo is geen probleem. Enneh als jullie kennis nodig hebben op het gebied van cisco, routering, of windows 2000/2003 moet je maar een gil geven. da's m'n werk en voor m-f heb ik graag iets over...

Groet,

Teun
 
jaarlijkse donatie van €25 ofzo is geen probleem. Enneh als jullie kennis nodig hebben op het gebied van cisco, routering, of windows 2000/2003 moet je maar een gil geven. da's m'n werk en voor m-f heb ik graag iets over...

Groet,

Teun

Kijk zo maar eens naar de announcement die verschijnt :)


Sommige banners komen vanaf een externe server, en die is heel af en toe wat trager met serveren. Dit is al aangegeven bij onze advertentieman.
 
waarom zie ik deze niet meer, is er ook nog zoiets als verborgen topics?

Kwam hier overigens per ongeluk op uit.
 
volgens mij verdwijnen de topics vanzelf als ze lange tijd niet gebruikt worden...
dit is opzich ook vrij logisch want anders krijg je honderden pagina's met topics (bijwijze van spreken)
 
Terug
Bovenaan Onderaan