Nieuwe Benelli TNT

is ie mooi of niet ??

  • Ja

    Stemmen: 47 88,7%
  • Nee

    Stemmen: 2 3,8%
  • Vreselijk lelijk

    Stemmen: 2 3,8%
  • moet nog wennen

    Stemmen: 2 3,8%

  • Totaal aantal stemmers
    53

Zeldzame

Die hard MF'er
17 jun 2004
795
1
Smilde
Hoi

Ik was Dinsdag even bij Motonoord in Groningen
sta ik ineens oog in oog met de nieuwe Benelli.
JEZUS wat een apparaat !! :} :} :}

Blijkt het nog een demo te zijn ook!!

full



ps: ik durfde het niet te vragen
 
hmm... vind hem niet echt lelijk maar om nou te zeggen dat ik hem mooi vind. nee dat ook niet... he jammer... dat antwoord staat niet in je pol ;)
 
Brrr, een rommelige verzameling van ontelbare style-effecten maakt nog geen mooie motor. De ontwerper is zeker afkomstig van de sportsscooter-afdeling van Benelli of heeft teveel koffie gedronken (waarschijnlijk allebei).

Kijk dan es naar de Guzzi MGS: subtiele lijnen, geen poespas, gewoon bloedmooi.
040728c_31.jpg

Da's ook Italiaans maar dan zonder de kitsch :9
 
Laatst bewerkt:
Maar betekent dat TNT nou dat-ie explosief is of dat het blok gewoon ontploft :?

Ik bedoel...je ziet ze eigenlijk nooit.....






:+
 
zou nog wel effe wachten tot de kinderziektes eruit zijn ;)

TNT Faults

i) within a couple hundred miles the rear shock blew its oil all over the rear wheel also losing all damping action making bike
dangerously unrideable
the rear shock was changed
ii) also front headlamp is melting on the inside from day one
iii) a cutting out problem
iv) a engine rattle
v) rear brake squealing like a pig
vi) corrosion on engine casings
vii) now at 520 miles the bikes rear shock has yet again failed
and bike has been at dealers now for 10 days also trying to get other problems sorted
I would appreciate any thought on this as it is getting to the stage where I considering legal action to get a refund on the bike

andere eigenaar:
Hi
well its finally happened the tnt was delivered back from the dealer who was supposed to try and sort out
the problems also it first service at 500 miles approx
took it out on the following morning .
Had done 40 miles pulled up lights engine died/cut out
would not start again so lucky it was close to home
faults still on bike
rear shock damping useless
engine cutting out /wont start ,symptoms like a dead battery leave it for about half hour when cooled down will just about start
rear brake squeal
also bad corrosion on engine cases and rear exhaust generally starting to look scruffy [ bike is kept in dry garage with covers does not go out in the rain ]
build quality is not good
so it looks like its time to start the legal process for recovering the money I paid for this lemon
I will keep you updated on what happens
Wayne

Lekker, dat wordt effe jaartje wachten ofzo ;)
De Tornado had trouwens ook heel veel issues in het begin, gelukkig zijn de meeste er nu ondertussen wel uit. :]
 
Brrr, een rommelige verzameling van ontelbare style-effecten maakt nog geen mooie motor. De ontwerper is zeker afkomstig van de sportsscooter-afdeling van Benelli of heeft teveel koffie gedronken (waarschijnlijk allebei).

Kijk dan es naar de Guzzi MGS: subtiele lijnen, geen poespas, gewoon bloedmooi.
(Afbeelding)
Da's ook Italiaans maar dan zonder de kitsch :9

Nou nog een keer op de weg, de geruchten gaan dat dat nog wel eens ernstig lang kan gaan duren :( .....
 
Terug
Bovenaan Onderaan