Nieuwe benzinetank van Caferacerwebshop

texoot

MF veteraan
23 mei 2007
4.036
852
Heeft iemand ervaring met nieuwe tanks die aangeboden worden bij deze webshop?Is de kwaliteit in orde of zijn ze gemaakt van geperste colablikjes?
Zitten wel leuke modellen tussen voor een project.
 
Ha Texoot, ik heb zelf geen persoonlijke ervaring, en ik ben ook een beetje wars van al dat gebedel om beoordelingen bij alles wat je koopt tegenwoordig.
Maar, ... dat gezegd hebbende laten ze wel hele mooie cijfers zien...

Reviews voor CafeRacerWebshop.com (
KLIK!)
  • Totaal score : 9,4
  • Totaal aantal beoordelingen : 3.859
  • Beveelt ons aan : 98%
  • Aantal keer bekeken : 12.748

    Er was laatst hier op MF trouwens ook ander topic over deze shop (gebruik de zoekfunctie!) en ik herinner me dat er MF leden ook bovengemiddeld positief spraken over deze shop.
 
Ha Texoot, ik heb zelf geen persoonlijke ervaring, en ik ben ook een beetje wars van al dat gebedel om beoordelingen bij alles wat je koopt tegenwoordig.
Maar, ... dat gezegd hebbende laten ze wel hele mooie cijfers zien...

Reviews voor CafeRacerWebshop.com (
KLIK!)
  • Totaal score : 9,4
  • Totaal aantal beoordelingen : 3.859
  • Beveelt ons aan : 98%
  • Aantal keer bekeken : 12.748

    Er was laatst hier op MF trouwens ook ander topic over deze shop (gebruik de zoekfunctie!) en ik herinner me dat er MF leden ook bovengemiddeld positief spraken over deze shop.
Ik heb daar ook vaker gekocht en prima spullen hoor,maar vraag specifiek om ervaringen met deze tanks.
 
Anders vraag je het ze zelf ff:
508135F4-37B4-4CB0-A31D-232B56A1ECC7.png
 
Heb pas een tank gekocht voor een project bij de caferacer shop, prima spul, is wel massa productie uit waarschijnlijk India ofzo, maar niks ten nadele hoor.

Zal het projectje als het wat gevorderd is hier ook plaatsen, zie je meteen hoe het is
 

Bijlagen

  • fullsizeoutput_1f5.jpeg
    fullsizeoutput_1f5.jpeg
    38,4 KB · Weergaven: 12
Terug
Bovenaan Onderaan