nieuwe bikster stelt zich even voor

judith bakker

Die hard MF'er
19 jul 2004
501
0
Almelo
Hoi allemaal ik ben judith rijd een cb 600f hornet en kom uit Almelo,ben al een tijdje aan lezen op dit forum en heb me nu maar eens aan gemeld.Ik zit ook nog op bikepower en ben door goed vrienden Speedy en Witchpower me ook hier gaan aanmelden.Heb nou inmiddels bijna vier jaar mijn motorrijbewijs en kan nog steeds met trots zeggen dat ik er nog steeds enorm van geniet
 
89417
 
hoi hoi,
ken je van bike power ;)
welkom op MF.
inmiddels heb ik mijn gixxer verkocht en sta ik op het punt een CB600F aan te schaffen....

veel leesplezier hier Judith
 
Ja ik weet het al maar dan met een iets andere naam eneh heeeel goede keus hoor moet je doen kan het je echt aan bevelen
 
:^
Welkom :]Alweer :^ .....Maar ach...als zijn beroep naar waarheid is ingevuld hoop ik van hem ook op zo'n topic :P :X

sorrie baksteen,als ik een methode heb om van 1euro 2euro *D te maken heb dan kan ik dat maar beter voor mezelf houden,als ik dat hier verklap dan stort de hele economie inmekaar door geldontwaarding. :P
 
Nogmaals allemaal bedankt voor het warme welkom,zal binnenkort mijn rondje hier in het oosten eens gaan maken eens zien of ik al wat mensen ga herkennen
 
Terug
Bovenaan Onderaan