nieuwe cameras langs de weg,

Real_Omega

MF'er
16 dec 2005
70
0
niewe pekela
ze worden overal gezet inclusief lussen in de weg.
wie weet wat ze doen en waar ze op reageren ??????

full
 
Volgens mij zijn ze van Rijkswaterstaat en worden ze gebruikt om transport gev. Stoffen in kaart te brengen.

Je hoeft niet van het gas af O-) in ieder geval
 
nee, dat niet
ze zien alles wat erlangs komt
Je vraagt eerst wat ze doen maar dat weet je al wel :?
Volgens mij niks ernstigs, zoiets als verkeers-stroom tellers ofzo.

Of het is natuurlijk een samenzwering!!! :o Met de russen, amerikanen en Fidel Castro in het complot betrokken :o
 
Hoezo niet meer veilig ???

Leuke groene strepen trouwens in Nieuwe Pekela

Oh ? deze persoon komt uit een ander dorp... :?

Man
Geboorte datum:      28-09-1982
Woonplaats:      niewe pekela
Beroep:      student, koerier

OnTopic;

geen idee wat deze palen doen.....

Grtzzzz Simon. 8-)
 
ik zie ze ook overal :9

maffe dingen, zal wel iets met t milieu temaken hebben :P
misschien wel hoeveelheid autos.. uitstoot van gassen enzo :+

kan de regering weer overal de max snelheid eruit halen met die cijfers :+ ..


:W
 
Denk dat flitspalen wel op een iets steviger soort paal neergezet zullen worden, ziet er nogal fragiel uit dit...
 
Door lussen in het wegdek kun je geen snelheidsmeting doen. Enkel als er een eindje verder weer een lus ligt en dan door de tijd die verstreken is de snelheid terugrekenen. Daar heb je toch wat meer ruimte voor nodig dan een kastje van hooguit 2 liter inhoud..

Wat ze wel kunnen meten is gewicht, aantal vrachtwagens per uur, aantal vrachtwagens met chemische stoffen e.d. Ziet er ook niet echt hufterproof uit idd.
 
Ik dacht dat deze dingen gebruikt werden om bewegingen van vrachtauto's met voornamelijk gevaarlijke stoffen te registreren.
Is een stuk goedkoper dan een berg studentjes langs de weg met oranje hestjes en klemboordjes.
Ook voor onderzoeken van rijkswaterstaat worden deze jongens gebruikt. Krijg je later thuis een enquete formulier opgestuurd met vragen wat je daar deed waarom etc.
Op tuftufclub staat er meer info over
 
Langs verschillende snelwegen kwam ik laatst ook nieuwe
apparaten tegen. Leken soort van richtmicrofoons met camera.
Hebben een paar weken gestaan, en toen weer verdwenen.
Ook geen degelijk uitziende installaties.

Zullen dus tijdelijke meetstations zijn.
Aan de hand van de gegevens zullen wel allerlei 70 en 80 km-zones
ingevoerd worden ofzo.
 
Door lussen in het wegdek kun je geen snelheidsmeting doen. Enkel als er een eindje verder weer een lus ligt en dan door de tijd die verstreken is de snelheid terugrekenen. Daar heb je toch wat meer ruimte voor nodig dan een kastje van hooguit 2 liter inhoud..
Hmmmm, vertel dat maar eens aan meneer Spee en kornuiten...
Heb regelmatig een kast zien flitsen die reageerde op een lus in de weg en het betreft dan ook wel degelijk een snelheidsovertreding. De rondweg in Zwolle staat er vol mee :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan