Nieuwe Carburateur tbv Virago xv535

NikkiMT07

Rookie
17 dec 2019
4
0
Begin vorig jaar ben ik gestart aan het ombouwen van een Virago xv 535. Mooi ding geworden maar de carburateur is stuk. Ik ben op zoek naar een nieuwe, heeft iemand toevallig enig idee waar ik deze vandaan kan halen?

Alvast bedankt!
 
Leuke motor Nikki.
Jammer dat jouw Google kapot is.
Anders zou je bijv een motorzaak bij jou in de buurt kunnen zoeken. Of je zou de website van cmsnl kunnen vinden. Of misschien zelfs wel die van Woesthoff.
Maar ja dat gaat nu allemaal niet want jouw Google is kapot.

Succes met je zoektocht !
 
Helemaal nieuw zal niet zomaar lukken, tenzij je er serieuze pieken tegeaan kletst. Maar de bekende sloperijen hebben wellicht een set liggen, dat zou je even moeten checken.
Maar als je andere carburateurs zoekt zou ik ze niet perse vervangen voor de originele maar voor iets "betere". Er zijn veel universele carburateurs pas te maken met relatief weinig moeite denk ik. En daar knapt je blok ook serieus van op! Als je ze goed kan afstellen of laten afstellen.

(heb zelf andere dan originele carburateurs op een TR1 zitten, is vergelijkbare materie)

Succes ermee!

Later,

Loek
 
Leuke motor Nikki.
Jammer dat jouw Google kapot is.
Anders zou je bijv een motorzaak bij jou in de buurt kunnen zoeken. Of je zou de website van cmsnl kunnen vinden. Of misschien zelfs wel die van Woesthoff.
Maar ja dat gaat nu allemaal niet want jouw Google is kapot.

Succes met je zoektocht !

Bedankt voor je heerlijke antwoord, heb er al heel wat google searches tegen aan gegooit maar overal waar ik een 2e hands voor een leuke prijs vind zijn ze vaak al verkocht. Bedankt voor je suggesties in iedergeval!
 
Helemaal nieuw zal niet zomaar lukken, tenzij je er serieuze pieken tegeaan kletst. Maar de bekende sloperijen hebben wellicht een set liggen, dat zou je even moeten checken.
Maar als je andere carburateurs zoekt zou ik ze niet perse vervangen voor de originele maar voor iets "betere". Er zijn veel universele carburateurs pas te maken met relatief weinig moeite denk ik. En daar knapt je blok ook serieus van op! Als je ze goed kan afstellen of laten afstellen.

(heb zelf andere dan originele carburateurs op een TR1 zitten, is vergelijkbare materie)

Succes ermee!

Later,

Loek

Hai Loek, bedankt voor je reactie!
Ik wil et indd doen voor een leuk prijsje! Waar heb jij jou (niet originele) carburateur vandaan?
 
Ha Nikki,
Mijn carbs komen van startrick tuning. Importeur van dellorto. Maar dat was niet een "leuk" prijsje. Wel heel goed advies en service. Er zitten nu CV carbs op je brommer met een doorlaat van 34mm. Als je NIET cv carbs zoekt van 35mm ofzo wordt het wel vet.

Deze bijvoorbeeld:
Mikuni VM Roundslide Carburettor 34 mm left

Misschien even kijken of er meer internetters zo'n XV535 van andere carburateurs voorzien, dan heb je vaak een goed uitgangspunt.

Later,

Loek

(psssst.... deze carbs zijn er ook voor en paar tientjes uit verweggiestan, kost het je de kop niet om iets te proberen)
 
Leuke motor Nikki.
Jammer dat jouw Google kapot is.
Anders zou je bijv een motorzaak bij jou in de buurt kunnen zoeken. Of je zou de website van cmsnl kunnen vinden. Of misschien zelfs wel die van Woesthoff.
Maar ja dat gaat nu allemaal niet want jouw Google is kapot.

Succes met je zoektocht !
:^

ff googlen.
xv535 carb mikuni bds34
xv500 carb mikuni bds34

whala á€89

Maar wat is er stuk aan je ouwe carb?
 
Terug
Bovenaan Onderaan