nieuwe categorie \"onzin\"

Tensive

MF veteraan
14 okt 2001
5.754
0
Arnhem
komt soms toch wel es voor dat er nog wat off-topics worden gepost. Deze worden gelijk op slot gegooid, maar is het misschien interessanter om deze te dumpen in een aparte categorie genaamd \"onzin\" of iets in die geest ipv een slotje?

Zo kunnen mensen dan toch nog evt. reageren erop. Je weet tenslotte nooit waar een topic op kan uit draaien. :?
 
stupid.gif


Of in de huiskamer op GoT!
 
Het is winter, er wordt weinig meer gereden door de meesten hier, heeft als gevolg dat er in deze \'komkommertijd\' meer onzinnige dingen gepost worden, iets wat vrij logisch is. Dit mag in beperkte mate in Algemene Praat.

Ik denk dat over een paar maandjes als het motorseizoen weer begint, dat het dan snel weer de goeie kant opgaat hier. :)
 
Het is winter, er wordt weinig meer gereden door de meesten hier, heeft als gevolg dat er in deze \'komkommertijd\' meer onzinnige dingen gepost worden, iets wat vrij logisch is. Dit mag in beperkte mate in Algemene Praat.

Ik denk dat over een paar maandjes als het motorseizoen weer begint, dat het dan snel weer de goeie kant opgaat hier. :)

Ja te onzinnig mag ook niet, als ik het over -7 tot -10 heb wordt er een slotje opgeknald.
Heb maar niet gezegd dat het vanmorgen helemaal wit was in Utrecht en dat het flink sneeuwde.
Heb hier in Amersfoort op m\'n werk geen vlokje gezien !

Dus dat durfde ik al niet neer te knallen. Alle (wannabe) mods gingen direct over de zeik
 
GEZOCHT MET SPOED: extra Moderator voor het 3VO forum...

Hahaha
Bertv dan moet je zeker alleen de Del toets weten te vinden..
 
Heb maar niet gezegd dat het vanmorgen helemaal wit was in Utrecht en dat het flink sneeuwde.

Sneeuw? Hier was het ook wit in de ochtend, maar dat was door bevriezingen. Maar ik heb verder ook niets gehoord over sneeuw. Mag het nog lang duren voordat die gore sneeuw komt (ik associeer het met pekel, vandaar dat ik het \"goor\" vind).

Dus dat durfde ik al niet neer te knallen. Alle (wannabe) mods gingen direct over de zeik

Zo heb ik wel eens van die fora gezien waar sommige mensen, die geen moderator ofzo waren, echt dachten dat zij die forum beheerden. Alles wat je zei werd of verbeterd of kritiek opgeleverd. Nou moet ik toegeven dat mijn onderwerpen daar ook niet altijd even interessant waren, maar het ging eigenlijk wel zo bij iedereen.

Laten we hopen dat we dit soort types niet bij motorforum krijgen.
 
Vind het juist wel geinig om eksprez tiepvauten en dergelijke te maken... Moet niet zo moeilijk over gedaan worden. Als de mensen het maar begrijpen
 
en toch had het iets met motoren en het forum te maken, maareuh ik zal maar nix meer zeggen anders krijg je hier ook weer een slotje op \ '(

edit:
heb je trouwens gezien dat de biggelaarsite nu op kop gaat in de motorenrubriek van netstat? :)

http://v1.nedstatbasic.net/s?tab=4&link=3&country=NL&id=689425&category=15011 (netstat motorsites... \"on it\'s way to the top\")

knap toch *D
 
Laatst bewerkt:
slotjes zuigen,
laat iedereen toch lekker slap ouwehoeren.
iedereen die elkaar hier heeft leren kennen wil het ook wel eens over NIET motoren hebben. en dan worden we verwezen naar een ander forum?

shoot me..
 
edit:
heb je trouwens gezien dat de biggelaarsite nu op kop gaat in de motorenrubriek van netstat? :)

http://v1.nedstatbasic.net/s?tab=4&link=3&country=NL&id=689425&category=15011 (netstat motorsites... \"on it\'s way to the top\")

knap toch *D

Biggelaar staat 3es na m-f en de motorsectie van startpagina.
m-f kan MAKKELIJK voor 5000+ hits zorgen door simpelweg op wat meer pagina\'s een tellertje te zetten.
Biggelaar zal\'t zo ook wel doen.
 
Biggelaar staat 3es na m-f en de motorsectie van startpagina.
m-f kan MAKKELIJK voor 5000+ hits zorgen door simpelweg op wat meer pagina\'s een tellertje te zetten.
Biggelaar zal\'t zo ook wel doen.

niet dus en die stats zouden niet gecombineerd worden dus ik begrijp uit de reactie dat MF het niet kan (zoals ze ook niet tegen een lolletje kunnen)



oh ja de weg naar boven is nog niet afgelopen hoor :} ;)
 
Laatst bewerkt:
Er is gewoon geklooid met die stats, ze zijn naar mijn weten ook te beïnvloeden...



eerste is waar dus het tweede ook maar je weet niet hoe... en dat alles om gewoon een lolletje te hebben met zijn allen. :+

\'k vindt de gang van zaken erg conservatief (\'t is net of ik bij mijn ouders op de koffie ga...) had ik niet verwacht van een bende motorrijders... is niet belangrijk maarja het is een publieke plaats hiero en dan kun je allerlei figuren en toestanden verwachten :)


ik heb op mijn manier een beetje leven in de brouwerij proberen te brengen zonder daarmee iemand te kwetsen. (ben daar ook in geslaagd denk ik zelf (kwetsaspect) maar ik zal het weer eens over een paar weken proberen (als ik me in kan houden :j ) misschien zijn jullie er dan wel aan toe 8-)

maar jullie reacties zijn erg saai en serieus (mijn inziens) en ik vindt het dus niet leuk meer (wat jullie al vonden)

gegroet en tot betere gezellige tijden ;)
 
Deze nedstat is nogal slecht eigenlijk, hij checkt geen IP\'s meer dus met 3 keer refreshen vanaf zelfde IP heb je 3 hits, was met de vorige nedstattellers niet zo, die waren ook veel betrouwbaarder dus en daar had je zulke toestanden ook niet, dat 1 persoon giga veel hits kon genereren.
 
Laatst bewerkt:
Deze nedstat is nogal slecht eigenlijk, hij checkt geen IP\'s meer dus met 3 keer refreshen vanaf zelfde IP heb je 3 hits,


dit klopt niet.... refresch jij maar es met de ganbare IE OPERA of NETSCAHAAP, geen extra hits dus verder zit er een popup op die page.... dus die moet je ook ff verneuken anders heb je 20000 occassionlijsten op je schermpie
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan