Nieuwe CBR600RR

Als de Fireblade er nou ook zo uit gaat zien! :} :} :}
Trouwens geen USPD vork zo te zien
Maar hij blijft mooi :}
Wel strakke achterbrug!!!
 
Laatst bewerkt:
Dat zou wel een smak geld zijn als ie richting de 14000 pleuro's gaat.

En inderdaad die kentekenplaathouders worden steeds groter terwijl de kentekenplaten in Europa nu best klein zijn. De zaag dr in.

Ziet er allemaal strak en spannend uit meer als de nieuwe R6 zo te zien.
 
Zie hier nog een aantal :9~ pics
6224

6225

6226

:9~ :9~
 
Sowwwwww die zwarte ziet er wel heeeeeel lekker uit!!

En de cockpit is ook moooooooi :)

Voor het eerst heeft Honda de CBR600 ballen gegeven (op gebied van styling dan) :}

prog1.jpg


prog2.jpg


color2.jpg


motore1.jpg


cicli2.jpg


cicli3.jpg


sos3.jpg


dotaz1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Raar dat op de foto van het achteraanzicht de voetsteunen niet even hoog zitten waardoor ook de slijtboutjes ongelijk zijn? :?

Verder issie :9~ maar nu nog even in het echt zien op de Rai inclusief prijskaart(je) graag *D
 
Denk dat er wel snel vervangingsdempers op de markt komen, zoals Froggy al zegt zijn 2 dempers mooier.

En vind het ook wel een :9~ fiets.

Maar ook de ZX6R(R) en de R6 van 2003 zijn errug :9

Nu nog afwachten hoe de Suzuki GSX-R600 er precies gaat uitzien, heb net de foto van de GSX-R1000 gezien en die was maar tegenvallend (of het moet wennen), dat het ooit nog es zover moest komen dat ik als GSX-R liefhebber de Suzuki de minst mooie motor van het kwartet vind. ;(
 
ze krijgen steeds meer een agressief uiterlijk he?
ik vind ze wel gaaf hoor!!! :}
 
die zwarte is :9~
dat worden mooie(re) vergelijkingstests volgend jaar in de bladen *D
nu maar eens zien of de Fireblade ook zo'n uiterlijk krijgt.
 
Ik vind dat ene uitlaatgat ook maar nix. Het is net eenuh...tja, aars. Met 2 pijpen was het idd. toch wel wat mooier geweest. Verder wel een mooie fiets.
 
Wat een lelijk ding zeg, maar ja, welke Honda niet.

IT HAVE AN ARSEHOLE !!!!!!!!!!!!!!!

full
 
Moto 73 staat een paar foto's in.

Vind die uitlaat toch niet zo hoor, geef mij maar een mooie pijp naast de motor.
Vind ik persoonlijk mooier als een seatpipe.
 
Moto 73 staat een paar foto's in.

Vind die uitlaat toch niet zo hoor, geef mij maar een mooie pijp naast de motor.
Vind ik persoonlijk mooier als een seatpipe.
Ben ik met je eens,maar er zal zeker wel een leuk vervangspijppie(s)komen op de motormarkt....en dan vind ik hem zelfs mooi :P
 
Dit is o.a Nicky Hayden....die een geheime test uitvoert op Daytona...kan die alvast een beetje wennen aan het uiterlijk :}
misc.php


Bijlage: 6229.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan