Nieuwe co-rider AvZ

Kim, wel nog een leuk icoontje ergens vandaan toveren!
probeer em eens hier uit te halen >>>
full



Jaja , ik zal t nie meer doen enzo , Nou dan ga ik maar slape ;) :+
 
dta zal ik morgen dan wel ff doen...
Kga nu slaapjes doen... Dromen over mijn eerste show zaterdag!!!!

Truste!
(en vooruit, een weltruste-zoentje dan! X!)
 
Trouwens azv sitre net geupdate en nog steeds geen motor-forum.nl bannertje bij de links?! :(
 
Ok , voor Kim idd on topic.
Gaan we gewoon verder, maar geen gewoonte maken van deze kwats berichten :+
( hoewel ze best gezellig zijn )
Kwats berichten :? Dat zijn wel hele rare berichten Niels! :P
Kwats 1) natuurlijke dikte of een ziekelijk gezwel aan het dierlijk lichaam 2) restje, kwak
Kwatsch (quatsch) onzin, kletspraat
 
Kwats berichten :? Dat zijn wel hele rare berichten Niels! :P
Kwats 1) natuurlijke dikte of een ziekelijk gezwel aan het dierlijk lichaam 2) restje, kwak
Kwatsch (quatsch) onzin, kletspraat

Is ons spinnetje een keer gemept met een woordenboek? :+
 
Hallo,
Ik wou jullie even laten weten dat het berichtje over de nieuwe co-rider van Arian absoluut niet van mij is... Van wie het wel is kunnen jullie zelf wel bedenken denk ik...

Ik ben niet zo arrogant, wheelies kan ik niet :(
Ik vindt het alleen maar superleuk dat ik Arian's nieuwe stuntvrouwtje ben!

Ik hoop jullie snel eens te zien!
Liefs,
Kim

Hey Kim, alles goed???
Heb ik iets gemist ik weet ff niet waar het over gaat hoor, kan iemand ff vertellen over welk bericht het gaat??
Groetjes,
ZXRené

Nietopgelet modus:
Sorry, heb het topic nog een keer goed gelezen en het is me duidelijk!!!
Nietopgelet modus.
 
Laatst bewerkt:
tering ik lees et net maar die stuntpoes is geflipt,teveel uitlaatgassen binnen gekregen,of rubber doorgeslikt.denk aan je gezondheid stuntpoes en voor de rest :j :j :j dit met jou :j :j :j
 
had gelukkig...
Ze was niet goed genoeg voor de kijkcijfers...

Netjes blijven he Kim. Wat anderen doen geeft jou niet het recht dezelfde richting uit te gaan.
Ik vond die post van 'Ms.Stuntie' al vreemd... Dat leek helemaal niet op de Kim die ik vorig weekend had ontmoet, nu weet ik dus waarom...

Wat stuntpoes gedaan heeft is niet goed te praten, helemaal niet zelfs... Waarschijnlijk niet goed over nagedacht, mensen verliezen soms controle over zichzelf...

Nog veel succes met elkaar! En Arian, wat je met die bandit hebt uitgehaald zondag was gewoonweg prachtig, keep at it! :P
 
Netjes blijven he Kim. Wat anderen doen geeft jou niet het recht dezelfde richting uit te gaan.
Ik vond die post van 'Ms.Stuntie' al vreemd... Dat leek helemaal niet op de Kim die ik vorig weekend had ontmoet, nu weet ik dus waarom...

Wat stuntpoes gedaan heeft is niet goed te praten, helemaal niet zelfs... Waarschijnlijk niet goed over nagedacht, mensen verliezen soms controle over zichzelf...

Nog veel succes met elkaar! En Arian, wat je met die bandit hebt uitgehaald zondag was gewoonweg prachtig, keep at it! :P

Inderdaad Jan, je hebt weer eens gelijk. Ook Kim moet nu niet tot hetzelfde niveau zakken, maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze dat niet doet.
Ja wat Arian zondag liet zien was weer uit de kunst!!!!

Groeten,

ZXRené
 
Froggy......
end of story......
je hebt het alweer gemist?
Uitleg?
mail me maar even:
Linda_avzstuntriding@hotmail.com

p.s. de sorry's zijn al onderweg
 
GVD ik snap er niks van :(
Wat is dit voor een gezeik :?
Kan iemand het een beetje uitleggen :?
Wie heeft wat geflikt :?

Als je nou het HELE topic ff doorleest dan zie je vanzelf een linkje naar een ander topic... :) Niet zomaar gaan schelden...eerst kijken, dan roepen :P
 
11 pagina's lezen :? dikke L*L :P
Laat maar zitten :P
Het is nu toch weer goed :?
Ik lees iets van Kim en van stuntpoes en zelfde IP en daarna had ik geen zin meer om te lezen.

Schelden gaat lekker iig. Als het allemaal zo'n moeite is hou dan gewoon je mond.... |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan