Nieuwe Combi... Skoezie is blij blij blij :)

Kben van plan deze aan te schaffen (die blauwe). Vind ik wel mooi passen bij mijn blauw/witte thundercat. Alleen de prijs he. Waar moet je trouwens opletten qua maat??? Moet is superstrak zitten of niet al te strak??.

titanium_jacket_colours.jpg
 
Kben van plan deze aan te schaffen (die blauwe). Vind ik wel mooi passen bij mijn blauw/witte thundercat. Alleen de prijs he. Waar moet je trouwens opletten qua maat??? Moet is superstrak zitten of niet al te strak??.

(Afbeelding)

Hejjjj vraagje... waar vind je dit merk pak?
Ik ben al weer tijden op zoek naar een volgend pak.. En dit pak / jas is ook super gaaf!! Alleen heb ik dit merk nog nergens gezien...

Groetjessssss Jenny
 
Hejjjj vraagje... waar vind je dit merk pak?
Ik ben al weer tijden op zoek naar een volgend pak.. En dit pak / jas is ook super gaaf!! Alleen heb ik dit merk nog nergens gezien...

Groetjessssss Jenny
Is 100% puur Belgisch merk!
hier is hun site: www.richa.be

en hier kan je het merk vinden in Nederland:

IGM Trading
Postbus 120
7480 AC Haaksbergen
tel +31 74 291 77 00
fax +31 74 291 81 11
sales@igm-trading.com
 
Bedankt Jonas! Ga meteen ff kijken op die site!! :) ))

Hoi GSXRmeissie, Ik heb hem bij mobu motoren in enkhuizen gezien.
Verder ben ik hem nog niet tegen gekomen maar ik denk wel dat de meeste zaken hem kunnen bestellen. Maarja dan zit je weer met de maat he.

Succes
 
Deze vindt ik wel kewl (De eerste van links bovenste rij)

osaka_colours.jpg


Weet iemand wat de prijs is van deze combi
 
Kben van plan deze aan te schaffen (die blauwe). Vind ik wel mooi passen bij mijn blauw/witte thundercat. Alleen de prijs he. Waar moet je trouwens opletten qua maat??? Moet is superstrak zitten of niet al te strak??.

(Afbeelding)

Skoezie hier: Die van mij zit best strak, strot word bijna dichtgeknepen als ik optrek. Maar dat is ff een kwestie van oprekken.
 
Deze vindt ik wel kewl (De eerste van links bovenste rij)

(Afbeelding)

Weet iemand wat de prijs is van deze combi


Inderdaad supermooi pakkie!! Ik vind de tweede van boven links ook mooier. Die is iets donkerder, dus blijft langer mooi :?

De prijs? 699,- eurootjes.
Ik heb even gebeld.
 
Binnenkort ff in Duitsland proberen })

Stel je niet zo aan. De A28 A7 is gewillig genoeg :P

IK vind er persoonlijk geen hol aan om 200+ te rijden, maar zal wel aan mij liggen... Jullie doen maar, ik volg wel op gepaste afstand.
 
Deze vindt ik wel kewl (De eerste van links bovenste rij)

(Afbeelding)

Weet iemand wat de prijs is van deze combi

Cool!! Dat is dus mijn pak (tweede van links bovenste rij), en ik vond hem ook wel erg :9~

Overigens is Groenewold in Delft dealer van Richa, zelf heb ik hem in Antwerpen op een motorbeurs gekocht voor €625 :) ik wilde eigenlijk alpinestar maar toen ik dat paste.. als ik mijn benen erin kwijt kan dan heb ik een jas tot op mijn dijen... en als ik een passende jas heb dan is de broek te lang |( gekke italianen...

Ah ja, het was het topic van Skoezie... congratz met t pak dewd, ziet er ook :9~ uit :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan