Kawa Chris Den Haag
Rookie
- 26 feb 2008
- 5
- 0
Hallo allemaal.,
ff vraagje van mijn kant. Van t weekend met t heerlijke weer, maar eens op de motor gestapt. Heerlijk stukj gereden tot op de A4...vliegt ineens gewoon mijn sleutel uit het contact!!!! gewoon door de wind...gelukkig bleef mijn motor aan en rijden, dus kon ik veilig thuis komen..
Ligt dus nog steeds daar. Er zat een keycord aan, zodat je m makkelijk kan vinden en niet kwijt kan raken, maar vliegt ie dus gewoon tijdens het rijden uit het contact.
Heb ik dus geen reserve sleutel erbij gekregen en de KLPD heeft nog op de snelweg gezocht, helaas zonder resultaat (wel vriendelijk van ze). Ze vonden wel mijn keycord, maar neit mijn sleutels.
Heb ik degene gebeld van wie ik de motor heb gekcoht, maar die had ook geen reserve sleutel! hij gaf me wel de tip om de bovenkant van het contactslot eraf te halen en dan de halve cylinder eruit halen en dan kan een goede sleutelmaker daar weer een sleutel bij maken. Wel omslachtig maar schijnt goedkoper te zijn. Bijkomend probleem is natuurlijk dat de contactsleutel ook voor de tankdop is...
Heeft iemand toevallig een beter idee???
Overigens, ik rij een Kawa gpx 600
Onwijs bedankt he!
ff vraagje van mijn kant. Van t weekend met t heerlijke weer, maar eens op de motor gestapt. Heerlijk stukj gereden tot op de A4...vliegt ineens gewoon mijn sleutel uit het contact!!!! gewoon door de wind...gelukkig bleef mijn motor aan en rijden, dus kon ik veilig thuis komen..
Ligt dus nog steeds daar. Er zat een keycord aan, zodat je m makkelijk kan vinden en niet kwijt kan raken, maar vliegt ie dus gewoon tijdens het rijden uit het contact.
Heb ik dus geen reserve sleutel erbij gekregen en de KLPD heeft nog op de snelweg gezocht, helaas zonder resultaat (wel vriendelijk van ze). Ze vonden wel mijn keycord, maar neit mijn sleutels.
Heb ik degene gebeld van wie ik de motor heb gekcoht, maar die had ook geen reserve sleutel! hij gaf me wel de tip om de bovenkant van het contactslot eraf te halen en dan de halve cylinder eruit halen en dan kan een goede sleutelmaker daar weer een sleutel bij maken. Wel omslachtig maar schijnt goedkoper te zijn. Bijkomend probleem is natuurlijk dat de contactsleutel ook voor de tankdop is...
Heeft iemand toevallig een beter idee???
Overigens, ik rij een Kawa gpx 600
Onwijs bedankt he!