Nieuwe controles op A2, Amsterdam richting Utrecht???

sv_Tony

Die hard MF'er
14 aug 2005
980
0
Utrecht
De trajectcontrole Utrecht Amsterdam tussen Maarsen Breukelen is natuurlijk bekend. Maar ik zie nu ook, sinds kort, de andere kant op kastjes hangen achter de matrixborden.
Weet iemand hier meer van? Of toevallig ook gezien?
 
Dat is volgens mij net zoals op de Ring amsterdam voor kenteken controles.
Dan checken ze verzekering en eventueel diefstal of ander onvolkomend heden ( verlopen APK ) en dan kunnen ze je voor utrecht van de weg halen ....

Maar ik weet het niet zeker :]
 
De trajectcontrole Utrecht Amsterdam tussen Maarsen Breukelen is natuurlijk bekend. Maar ik zie nu ook, sinds kort, de andere kant op kastjes hangen achter de matrixborden.
Weet iemand hier meer van? Of toevallig ook gezien?

Gezien wel. Kweenie wat het is, maar iig geen traject controle, want dan heb je nog zo'n opstelling nodig en die is er niet. Of heb ik nog niet gezien...
 
Dat is volgens mij net zoals op de Ring amsterdam voor kenteken controles.
Dan checken ze verzekering en eventueel diefstal of ander onvolkomend heden ( verlopen APK ) en dan kunnen ze je voor utrecht van de weg halen ....

Maar ik weet het niet zeker :]


Hmm.. zou kunnen ja... niet dat ik me zorgen maak natuurlijk O-)

.... d'r zit zo'n mooi rood lampje bij enzo.. ik dacht misschien zijn het wel van die nieuwe kleine flitskastjes...

als dat zo is... hum... haha..

:]
 
Bij de TT schrok ik me de tering. Studeer in Breukelen en rij dat stuk ZEER vaak.

En volgens mij nog nooit aan de snelheid gehouden....... })
 
Huidige trajecten

Geüpdate op 18-01-2007
A2 tussen Maarssen en Breukelen - maximumlimiet: 120 km/h tijdelijk buiten werking
A4 tussen Hoofddorp en Nieuw Vennep - maximum snelheid: 120 km/u
A10 tussen Nieuwe Meer en Coentunnel (in beide richtingen) - maximum snelheid: 80 km/u
A12 parallelrijbanen, tussen Oudenrijn en Lunetten (in beide richtingen) - maximum snelheid: 80 km/u
A12 hoofdrijbaan, tussen Lunetten en De Meern (in beide richtingen) - maximum snelheid: 100 km/u
A12 tussen De Meern en Woerden - maximum snelheid: 120 km/u
A12 Utrechtsebaan, tussen Prins Clausplein en Den Haag (in beide richtingen) - maximum snelheid: 80 km/u
A12 Arnhem/Velp, tussen knooppunt Velperbroek en knooppunt Waterberg (in beide richtingen) - maximum snelheid: 100 km/u
A13 Overschie, tussen Berkel en Rodenrijs en Kleinpolderplein (in beide richtingen) - maximum snelheid: 80 km/u
A20 tussen Kleinpolderplein en Terbregseplein (in beide richtingen) - maximum snelheid: 80 km/u
N62 Westerscheldetunnel tussen Borsele en Terneuzen (in beide richtingen) - maximum snelheid: 100 km/u
N381 tussen Wijnjewoude en Donkerbroek (Friesland) - maximum snelheid: 80 km/h
N919 bij Veenhuizen - maximum snelheid: 80 km/u
Zeelandbrug tussen Goes en Zierikzee (in beide richtingen) - maximum snelheid 80 km/u - hectometerpaal 13.4 t/m 22.3
Flevoland (verplaatsbaar systeem) - maximum snelheid: 100/80 km/

http://www.boetes.nl/trajectcontroles.php?PHPSESSID=a7b1dfc9802344fb39ecc95b0fcababf
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan