Nieuwe crashprotectors - valblokken XJR 1300/SP

Ratel

Die hard MF'er
13 okt 2005
558
2
Numansdorp
Te koop i.v.m. te late levering (fiets = niet meer): geheel NIEUWE aluminium crashprotectors met bevestigingsset voor yamaha XJR 1200/1300/SP, geschikt voor alle bouwjaren.

Prachtig gefreesde en gepolijste aluminiumset, nog nooit gemonteerd geweest. Nieuwprijs € 79,-, mogen weg tegen een redelijk bod. Ik hoef niet de hoofdprijs maar voor de onzin bieders geldt: ik geef ze nog liever aan mijn neefje voor op zijn driewieler.... :Y
 
Te koop i.v.m. te late levering (fiets = niet meer): geheel NIEUWE aluminium crashprotectors met bevestigingsset voor yamaha XJR 1200/1300/SP, geschikt voor alle bouwjaren.

Prachtig gefreesde en gepolijste aluminiumset, nog nooit gemonteerd geweest. Nieuwprijs € 79,-, mogen weg tegen een redelijk bod. Ik hoef niet de hoofdprijs maar voor de onzin bieders geldt: ik geef ze nog liever aan mijn neefje voor op zijn driewieler.... :Y

Moet je doen! Is ie vet de bikkel op het speeltuintje! Driewieler met crashblokken!!

Ik bied €1,50 inclusief verzendkosten O-)

Excuses voor mijn minder intelligente post :9
 
Laatst bewerkt:
full
 
_O- Nah joh, het leven wordt al veeeeels te serieus genomen door veeeeels te veeeeeel mensen. Enneh, bedankt voor de kick omhoog!

Ronald-met-veeeeeel-cijfers-erachter, thanks voor het grote piccie :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan