Nieuwe demper voor een R6... Advies?

Tim

Banned User
19 aug 2002
1.772
0
Alkmaar
De laatste tijd wordt ik er steeds vaker op geattendeerd dat ik op een bromvlieg rijdt. Bedankt jongens 8-) Kortom, d'r moet maar eens iets anders onder komen te hangen. Mijn bankrekening vindt het niet zo'n goed idee om een compleet systeem te kopen, dus het wordt een demper. Alleen welke?.....

Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee, er zijn een aantal die ik erg mooi vindt maar ik ben eigenlijk benieuwd naar jullie mening. Thx!

Ik heb trouwens een zilver/grijze R6 2003 (zie sig).
 
messchien is dit wat voor je??
full

http://www.devilbikes.com/sound_examples_iframe.php?title=2000%20YAMAHA%20R6%20(SHOTGUN%20SLIP-ON)&videofile=videos/YAMR6SB2.mpg (het geluid!)

je hebt ook andere kijk maar ff hier: www.devilbikes.com
 
Ziet er gaaf uit! Maar... wat kost 't? En moet je behalve de knippers nog andere dingen aanpassen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ziehier viper uitlaat op 2003 R6. Heb em er gratis bijgekregen bij aankoop. Kost anders 260 euro bij mijn dealer. Ziet er maybe niet zo super uit maar het geluid is wel top :)

side.jpg
 
leovince of een laser ofzo, die leo schijnt meer herrie te maken! Die devil uitlaat is ook erg :9 maar zal ook wel meer kosten.
 
ziehier viper uitlaat op 2003 R6. Heb em er gratis bijgekregen bij aankoop. Kost anders 260 euro bij mijn dealer. Ziet er maybe niet zo super uit maar het geluid is wel top :)

http://users.skynet.be/darkie/side.jpg ((Afbeelding))
260 euro voor een brulpijp??? das wel een schappelijke prijs lijkt me :) Waar was dat? zijn al die Viper dempers zo goedkoop??
 
Zo, nu hebben we alle merken wel gehad :) Persoonlijk vind ik die Devil wel cool maar de prijs zal er ook wel naar zijn...

Kent iemand het merk Harpoon? Deze high mount zou ongeveer 350 euro moeten kosten.

full
 
'k Heb er zelf een titanium LeoVince SBK onder zitten. Ben heel tevreden! :} Ziet er heel mooi afgewerkt uit en klinkt ook geweldig! Niet al te veel takkeherrie, gewoon een mooi racy geluidje! :9~ Op de beurs gekocht bij Arie Molenaar voor 300 euro. Normaal is ie rond de 500 ofzo... Aanrader!
 
Akra of Leo Vinci. Heb zelf een Leo en ben er erg blij mee, motor is in zijn midden gebied ook meteen een stuk sterker.
 
hou aub eens op over die akrapovic, ja het zijn mooie dempers daar valt niet over te twisten, maar het lijkt wel of heel dit forum met akra rijdt.
 
Haha... om over de prijzen nog maar niet te spreken.

Ben wel benieuwd naar foto's van de mensen die een R6 hebben met een andere dan standaard demper? Maakt de keuze toch een stuk makkelijk. Thx
 
Ik heb zelf een Two Brothers Racing C4 carbon uitlaat
op mijn R6 2001 zitten.
Mega sound, lekkere roffel na gas los, zeer mooie
afwerking.
Kost wat, maar dan heb je ook wat!!!

Kijk eens op www.twobrothers.com (ook voor geluidsopname)
 
Zo, d'r zijn een aantal dempers die ik nu op het oog heb. Komende week ga ik maar eens prijzen opvragen en mede op basis daarvan een keuze maken.

* Bos GP-1
* LeoVince SBK Evolution II
* Two Brothers C4
* Yoshimura RS3

Ohwja, die Harpoon staat er ook nog steeds tussen. Ziet er ook mooi uit en ook nog betaalbaar :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb zelf een Laser Deeptone, Titanium Oval. Top geluidje, bij gas los geeft hij mooie klappen. Reageert ook lekker op het gas. Als ik nu een uitlaat zou moeten kopen dan kocht ik weer een Laser maar dan de Hotcam. Suc6 met je zoektocht. Misschien is er een leuke deal te sluiten bij de zaak waar je hem gekocht hebt. Ik kreeg 25% korting,kwam ik op 375 euri uit
 
Na een lange overweging gekozen voor een twee broertjes titanium, ik moet zeggen, je kunt het slechter treffen!!
Erg mooie roffel bij gas los en
hij gaat zich steeds beter op zijn gemak voelen.
Maar goed, zoveel mensen zoveel smaken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan