Nieuwe eigenaar van de verbouwde Kawa SM

29 mei 2006
70
0
Heetveld
Gisteren wezen proefrijden op de Kawa van Marc uit Dordrecht en vanavond besloten om hem te kopen.

Twijfel omdat ik tweetakt gewend ben en dan naar een viertakt is een hele stap, vind ik. Toch was het besluit niet al te moeilijk; de Kawa is een pracht van een machine geworden. Gewoon perfect afgewerkt. Moet nog wel een beetje naar mijn smaak worden aangepast maar dat maakt het alleen maar leuk.

Vrijdag ga ik hem ophalen en gelijk aanpassen (minimale dingen hoor hij is verder af...) zodat ik hem 16 juni op de trailer mee kan nemen naar duitsland om daar met vrienden lekker te gaan sturen....

Ik houd jullie op de hoogte van de veranderingen die ik ga doorvoeren...

Groeten Edwin.
 
Gisteren wezen proefrijden op de Kawa van Marc uit Dordrecht en vanavond besloten om hem te kopen.

Twijfel omdat ik tweetakt gewend ben en dan naar een viertakt is een hele stap, vind ik. Toch was het besluit niet al te moeilijk; de Kawa is een pracht van een machine geworden. Gewoon perfect afgewerkt. Moet nog wel een beetje naar mijn smaak worden aangepast maar dat maakt het alleen maar leuk.

Vrijdag ga ik hem ophalen en gelijk aanpassen (minimale dingen hoor hij is verder af...) zodat ik hem 16 juni op de trailer mee kan nemen naar duitsland om daar met vrienden lekker te gaan sturen....

Ik houd jullie op de hoogte van de veranderingen die ik ga doorvoeren...

Groeten Edwin.



Gefeliciteerd :Y veel plezier ermee, hij heeft er volgens mij maar heel erg weinig mee gereden dus je ben gewoon eigenaar van een zo goed als nieuwe motor *O*
 
Dit is em dan....(foto "gejat" van Mark.. ;(



Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/371899/d2419618551be1f186916c005598a39b (kawa avator.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Effe duidelijker:

full
 
Jep, de KLX van makster. Heb zelf een KTM GS 360 SM tweetakt maar wilde nu een viertakt en de keuze viel op deze prachtmachine.
 
Mooi ding :9~ :9~

Vakkundig in elkaar geknutseld ook O-) :} :+

En ff mooie fotos plaatsen heh B|

K3.jpg


Succes ermee in ieder geval, ik heb er niet al te veel plezier van gehad, op het bouwen na dan O-)
 
Hij blijft toch niet in duitsland he... :(

Begin er niet over, zeg
:(
Vorig jaar mijn nét één jaar oude Suzuki GSX-R 1000 tegen een rotsblok gereden; zelf kwam ik er redelijk vanaf met slechts pols op twee plaatsen gebroken en elleboog uit de kom maar de Soes.....Total loss.
Dus dit jaar wil ik het plastic aan de bovenzijde houden en het rubber beneden.

Dat rubber zal wel deels in Duitsland blijven, vrees ik: heb nét een flink stuk gereden (heel rustig zoals het een net mens betaamd.... _O- _ O-) en...nou..ja....gewoon....GAAF..!
 
Dank je! Het is inderdaad een zeer nette bike maar dat kan ook niet anders, nietdan Makster....??!?!?

Hij heeft er werkelijk een schitterende fiets van gemaakt.

Dáárom (en om de íets betere actieradius) ben ik van mijn geloof gestapt en ben van 2- naar 4 takt gegaan.
 
Gefeliciteerd :Y veel plezier ermee, hij heeft er volgens mij maar heel erg weinig mee gereden dus je ben gewoon eigenaar van een zo goed als nieuwe motor *O*
Nieuw van het opgeknapte deel bedoel je. :P 10 kilometer zal idd veel zijn. _O-
Dus dit jaar wil ik het plastic aan de bovenzijde houden en het rubber beneden.
Volgens mij vallen SMérs statistisch gezien veel vaker. :+

Welkom, en gefeliciteerd met je motor. :}
 
Volgens mij vallen SMérs statistisch gezien veel vaker. :+

Ja, dat zou kunnen maar dan meestal zonder ál te veel schade. Heb zelf jaren lang gecrosst en enduro gereden en er ook regelmatig naast gelegen maar altijd zonder kleerscheuren....ja, kneuzingen ed maar verder niets.

De zithouding t.o.v. een racer is dan ook veel beter, je kan je lichaam nog corrigeren tijdens een val. Bij een racer zit de motor gewoon tussen je benen en je ligt een beetje. Wanneer val je? Meestal tijdens een "kneedown" of snelle bocht; probeer dan maar eens lekker neer te komen.....
 
Dat rubber zal wel deels in Duitsland blijven, vrees ik: heb nét een flink stuk gereden (heel rustig zoals het een net mens betaamd.... _O- _ O-) en...nou..ja....gewoon....GAAF..!

8-) })

Dank je! Het is inderdaad een zeer nette bike maar dat kan ook niet anders, nietdan Makster....??!?!?

Hij heeft er werkelijk een schitterende fiets van gemaakt.

Dáárom (en om de íets betere actieradius) ben ik van mijn geloof gestapt en ben van 2- naar 4 takt gegaan.

Thanks voor het compliment, al heb ik er niet veel meer aan :+

Zoals gezegt ooit komt er weer een SM bij, het is gewoon het gekste wat er is :9~
 
Ik las het topic toevallig voor jou repley zag, er hangt veel negatieve energie in dat topic :X

;) Het is een risico dat je bij dikke 1pitters altijd houd? Er kan een keer iets kapot gaan :Z
 
Ik las het topic toevallig voor jou repley zag, er hangt veel negatieve energie in dat topic :X

;) Het is een risico dat je bij dikke 1pitters altijd houd? Er kan een keer iets kapot gaan :Z
Heel jammer die energievelden, maar het is niet anders. :X

En in het kader van de overstap van de TS zou ik zeggen, zelfs viertakten zijn niet gemaakt om lang snelweg te blazen, dus zoek je vrienden om mee te rijden niet in de supersport jongens, en probeer ze vervolgens bij te houden. O-)
 
Mooi ding :9~ :9~

Vakkundig in elkaar geknutseld ook O-) :} :+

En ff mooie fotos plaatsen heh B|

http://members.ams.chello.nl/m.scheurwater2/K3.jpg ((Afbeelding))

Succes ermee in ieder geval, ik heb er niet al te veel plezier van gehad, op het bouwen na dan O-)

Het is een gaaf ding, waarom heb je 'm ook al weer weg gedaan?
 
Het is een gaaf ding, waarom heb je 'm ook al weer weg gedaan?

Consessies '(

Had er een streetfighter project bij gekocht om af te maken en die GSXR als "hoofd" fiets te houden en dan de KLX als speelfiets. Ik heb echter absoluut geen tijd meer om die fighter in elkaar te zetten en ik mis het "touren / snelweg" een beetje.

Begrijp me niet verkeerd, als ik ooit weer wat meer tijd en geld heb dan komt er GELIJK weer een SM bij, helaas is het nu ff niet anders ;(

Neemt niet weg dat iik veel fun aan het bouwen heb gehad :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan