Beekberger
MF veteraan
- 12 mei 2010
- 3.217
- 1.383
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan heb ik liever een Dax, die je met slippers aan kunt rijden.Goed om te zien dat je deze brommers gewoon met je gymschoenen aan mag rijden.
1000 Nm zegt helemaal niks.Ik vind het een prachtig ding. En dan 1000 Nm..... Dat is toch toch wel vet ordinair bruut. Je wordt gewoon afgeschoten...
0-100 onder de 4 sec.Ik vind het een prachtig ding. En dan 1000 Nm..... Dat is toch toch wel vet ordinair bruut. Je wordt gewoon afgeschoten...
Nee, niet doen.. hoe weet je anders dat het een elektrische motor is?Ik vind m best vet, alleen die 3 hoge spanningskabels zou ik toch lekker wegwerken naar t achterwiel
Ik vind het een tof ding. Qua techniek net even wat anders.
Wat ik weet is het zo dat Europese regelgeving juist zorgt dat bedrijven niet zomaar een andere vorm kunnen maken qua motor. Alle maten en afstanden zijn bepaald.
Verlichting, plaats hoogte afstand, spatborden, andere afscherming, er zijn overal regels voor.
Voor een klein bedrijf is het bijna niet mogelijk om hier tegen in te gaan, je kan dan beter een mooi concept neerzetten met nieuwe technieken zoals zij doen. Zulke motoren komen ook echt op de markt omdat ze aan de meeste basisregels voldoen en dus alleen extra gekeurd moeten worden op wat anders is.
Verwijzing naar de auto kant; vleugeldeuren, suiside deuren, doorlopend achterlicht, was allemaal verboden maar de grote jongens hebben deze regels kunnen verbreken.
Back to topic... Sorry...
Vette motor. Mooie range en goede oplaad mogelijkheden.
Voor de mannen die denken dat ze snel zijn... Je kan nu argumenteren dat door de electro motor in het achterwiel, je achterband sneller warm wordt en je dus nog sneller plat door de bocht kan
Ik denk wel dat elektrische motoren een geluidmodule moeten krijgen waardoor je ze iig hoort aankomen als voetganger of fietser.
Naja lijkt mij vrij gemakkelijk te zien. Alleen de kabels zo open en bloot op de buitenkant van de achterbrug lijkt me ook oprecht niet heel verstandig. Stel je gaat onderuit en de kabel ligt open, toch best link lijkt me.Nee, niet doen.. hoe weet je anders dat het een elektrische motor is?
Tot nu toe vind ik deelektrischenaked bikes allemaal qua uiterlijk zwaar tegenvallen.
Hoeveel liter gaat er nog in die tank?Italiaan kopen
En deze EV zit in 2,6 sec op de 100
Bekijk bijlage 1739400
Persoonlijk vind ik de Fin niet verkeerd en staat dat achterwiel best wel bruut.
Over smaak valt nooit te twisten
ik vind dit een risico. Moet je bedenken dat je er wat tegenaan krijgt. Er is een reden waarom dit vaak weggewerkt zit.Ik vind m best vet, alleen die 3 hoge spanningskabels zou ik toch lekker wegwerken naar t achterwiel