Halve liter smeerolie voor de kettingHoeveel liter gaat er nog in die tank?
(en een dikke omvormer )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Halve liter smeerolie voor de kettingHoeveel liter gaat er nog in die tank?
Ja precies daarom, lijkt me ook dat dat beter weg gewerkt kan worden dan aan de buitenkantik vind dit een risico. Moet je bedenken dat je er wat tegenaan krijgt. Er is een reden waarom dit vaak weggewerkt zit.
Het zijn wel de draden na de converter. (niet van de accu)Ja precies daarom, lijkt me ook dat dat beter weg gewerkt kan worden dan aan de buitenkant
Klopt !! Reken het koppel van een ICE via de overbrengingsverhouding eens om naar achterwielkoppel. Bijv. in de eerste of tweede versnelling.1000 Nm zegt helemaal niks.
Dus niet voor de sier er gaat nog echt vloeisof in ook.
Dat zou ik niet durven garanderen.bij een crash geef je uiteraard geen gas meer.
Dit is echt een zware belediging naar de Diavel toe. Lijkt meer op iets als een Duke.Ik vind het ontwerp IETS weg hebben van een Diavel. Waarbij ik wel aan moet geven een Diavel 100x mooier te vinden.
Ook binnen deze regels is echt wel wat leukers te verzinnen. Zeker qua gebruikte vormen ip al dat hoekige. Nieuwe technieken is ook zeker een pluspunt, maarja als klein bedrijf zit je dan ook weer met testen. Ook bij de grote jongens komt er nog genoeg op de markt wat binnen geringe tijd faalt, maar voor de kleintjes kan dit hen eerder de nek om doen.Ik vind het een tof ding. Qua techniek net even wat anders.
Wat ik weet is het zo dat Europese regelgeving juist zorgt dat bedrijven niet zomaar een andere vorm kunnen maken qua motor. Alle maten en afstanden zijn bepaald.
Verlichting, plaats hoogte afstand, spatborden, andere afscherming, er zijn overal regels voor.
Voor een klein bedrijf is het bijna niet mogelijk om hier tegen in te gaan, je kan dan beter een mooi concept neerzetten met nieuwe technieken zoals zij doen. Zulke motoren komen ook echt op de markt omdat ze aan de meeste basisregels voldoen en dus alleen extra gekeurd moeten worden op wat anders is.
KTM is dan een uitzondering, maar over het algemeen vind ik Europese motoren er daarom ook een stuk aantrekkelijker uitzien.haal het elektrische hier maar weg hoor, bijna alle motoren zijn tegenwoordig hoekig, transformer/boze bij, hier een kapje, daar een plaatje frutwerk.
Ik vind dit echt niet lelijker dan zo'n MT-10/Z1000/H2/Duke en noem er nog meer op.
Ik vind 'm wel mooi, ook dat achterwiel. En Nederland komt ook nog in het filmpje voor. Dan sta je wel ff te kijken als dat naast je staat bij het verkeerslicht. Het is alleen zo jammer dat al dat elektrische spul niet voor Jan met de pet is. Voorlopig dan.
Ik vind hem ook wel okay, maar niet voor die prijs,..Onpopulaire mening; ik vind hem wel gaaf.
Wind, ik rij ook met oordoppen. (ter voorkoming van erger heb al genoeg gehoorschade en tinnitus)Vind het een mooie ontwikkeling…maar waarom heeft die knakker oordopjes dan in?
Klopt, we nemen de jonge, snelle modellen welMotorrijden is net als sex : Tijdens wil ik mooie en opwindende geluiden
Een SV 650s uit 2001 doet ook 0-100 in minder dan 4s. (3.6s zelfs)0-100 onder de 4 sec.
Dat valt dus nog wel mee. (Ligt er natuurlijk wel aan hoevéél onder de 4 seconde)
Maar wel een peppie fiets, dat dan weer wel.
Zoals je ziet is NM een nutteloos getal voor acceleratie.Of het een mooi ding is laat ik graag in het midden, maar die aandrijving is echt totaal debiel als je het mij vraagt. Je voegt het motorblok toe aan het onafgeveerde gewicht, dat is al kak. En als hij zo makkelijk een band kan wisselen wat ik niet heb gezien, dan wil ik hem wel eens een wiellager zien wisselen.... En hoeveel keuze heb je nou in banden voor op dat ding??
Dan die 1000Nm zoveel trekkracht en dan net onder de 4sec naar 100km/u dat is toch de giller van de week man. Dat spreekt zichzelf nogal tegen. Auto's die 1000Nm leveren zitten met al hun massa al sneller op 100km/u
Dus zoals @RR. al zegt heb je geen reet aan die waardes als er geen fatsoendelijke overbrenging in zit...
Mijn samenvatting: Wat een achterlijk ding.
Daarom dat je alleen naar pk/pkcurve moet kijken.Klopt !! Reken het koppel van een ICE via de overbrengingsverhouding eens om naar achterwielkoppel. Bijv. in de eerste of tweede versnelling.
Ik gebruik die truc soms om luider te praten.Dat snap ik, maar tijdens de interview…..
Inderdaad:€25000 + BTW en BPM voor een naked bike,je gaat ze niet vaak tegen komen denk ik.maar niet voor die prijs,..
Op een EV zit geen BPMInderdaad:€25000 + BTW en BPM voor een naked bike,je gaat ze niet vaak tegen komen denk ik.
En die verkoopt ook als warme broodjes?En niet te vergeten de Energica zit daar ook.
In Nederland rijden er nu 101. (bron RDW kentekendata)En die verkoopt ook als warme broodjes?
Ik heb er nog nooit één zien rijden.
Die spoiler op de oude Merc. Het verklaard wel een hoopNiets voor mij