Hier Jan met de pet met geld zat
Alleen niet voor zo'n hok.
Motorrijden is net als sex : Tijdens wil ik mooie en opwindende geluiden en niet die van een vibrator
Je kan toch in je helm 'broem broem broem!'-geluiden maken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hier Jan met de pet met geld zat
Alleen niet voor zo'n hok.
Motorrijden is net als sex : Tijdens wil ik mooie en opwindende geluiden en niet die van een vibrator
Je mag maar 100,ouwe.Klopt, we nemen de jonge, snelle modellen wel
Ik hoef niet steeds te horen, opa schiet eens op
Je kan toch in je helm 'broem broem broem!'-geluiden maken?
i.c.m gewichtEen SV 650s uit 2001 doet ook 0-100 in minder dan 4s. (3.6s zelfs)
En dat met 57Nm koppel...
Zoals je ziet is NM een nutteloos getal voor acceleratie.
Je wil het vermogen zien per toerental om een goede inschatting te maken van de acceleratie.
Daarom dat je alleen naar pk/pkcurve moet kijken.
Iets met oneerlijke concurentie.Op een EV zit geen BPM
De prijs is trouwens gelijk aan het BMW / Ducati segment.
En niet te vergeten de Energica zit daar ook.
De GS1250 struikel je dan wel over ondanks deze prijs.
Er zijn vooral andere economische wetten van toepassing op elektrische motorfietsen,..Iets met oneerlijke concurentie.
Mij hou je niet voorv de gek : die dingen worden door de overheid,finacieel en maximaal,,gepromoot
Maakt dat de prijsstellingen compleet ongeloofwaardig, uit het verband en niet te vergelijken zijn.
Daarover is verdere discussie futiel..
Alleen oudjes rijden 100Je mag maar 100,ouwe.
Koppel is alles een motor zonder behoorlijk koppel is een step met zijwieltjes.Onlangs nog een akker omgeploegd met je 300000000000000 Nm
Dat was bij de startup, de promotie financieel is er al grotendeels af.Iets met oneerlijke concurentie.
Mij hou je niet voorv de gek : die dingen worden door de overheid,finacieel en maximaal,,gepromoot
Bij de EV auto's zie je dat de prijzen al netjes zakken en gestaag. De omslag is daar al begonnen qua prijs.Maakt dat de prijsstellingen compleet ongeloofwaardig, uit het verband en niet te vergelijken zijn.
Daarover is verdere discussie futiel..
Wat voor spanning staat er op zo'n motor (globaal)? Heb echt geen idee namelijk.Het zijn wel de draden na de converter. (niet van de accu)
3 fase AC, bij een crash geef je uiteraard geen gas meer.
Maar het is een risico, klopt.
Hangt een beetje af van hoe vol de accu zit. Ergens tussen de 300 en 400V en een heleboel amperes.Wat voor spanning staat er op zo'n motor (globaal)? Heb echt geen idee namelijk.
Ik rij niet harder dan 60,hard zat.Alleen oudjes rijden 100
Koppel is alles een motor zonder behoorlijk koppel is een step met zijwieltjes.
Dat was bij de startup, de promotie financieel is er al grotendeels af.
Daarnaast is een motor anders belast als een auto. (De GS wordt niet voor niets veel zakelijk gereden)
BPM is diefstal , dat ben ik met je eens, zou op geen enkel voertuig moeten zitten.
Bij de EV auto's zie je dat de prijzen al netjes zakken en gestaag. De omslag is daar al begonnen qua prijs.
Discussie is sowieso nutteloos, een ieder rijd wat hij leuk vind. Van een HD met hangaap stuur tot een EV
(en een EV rijd uiteraard het beste , had ik het koppel al genoemd )
Kun je gelijk laden .... oh wachtKan ik onderweg ook nog een boterham eten.
Ik doe alleen aan ontladenKun je gelijk laden .... oh wacht
Wat dan ?Die spoiler op de oude Merc. Het verklaard wel een hoop
Dat je nog in de jaren 70 zit, met de botsauto's op de kermis.Wat dan ?
Dat je nog in de jaren 70 zit, met de botsauto's op de kermis.
Toen was een spoiler ook mooi.
Nu heb je mooie EV motoren die nog beter rijden
En weten we dat we zo'n mooie oude merc origineel moeten laten, dan zijn ze echt mooier
De truc is om je baard voor de raket te houden ipv omgekeerd.Dit is ook nog een optie
Dat die gast uberhaupt nog een baard heeft
De truc is om je baard voor de raket te houden ipv omgekeerd.
Denk je nu echt dat het mijn auto is ?Dat je nog in de jaren 70 zit, met de botsauto's op de kermis.
Toen was een spoiler ook mooi.
Nu heb je mooie EV motoren die nog beter rijden
En weten we dat we zo'n mooie oude merc origineel moeten laten, dan zijn ze echt mooier
Nee, volgens je onderschrift woon je niet in BelgiëDenk je nu echt dat het mijn auto is ?
Dat zijn dan ook wel 3 HELE belangrijke punten waarop ze momenteel HEEL VEEL te kort schieten.En ja er zijn nog wel nadelen zoals prijs/gewicht en afhankelijk hoe je hem gebruikt het bereik. Maar de EV staat nu aan het begin van zijn tijdperk en zal steeds verder verbeterd worden op al die 3 punten.
Ik heb ook nog nooit op een HD of chopper gezeten,gewoon omdat de interesse er niet is en geen noodzaak.Nee, volgens je onderschrift woon je niet in België
Maar met je denkbeelden en gedachten kun je uitstekend in de jaren 70-80 blijven hangen. Dat was ook een mooie tijd hoor
Een EV rijd gewoon heerlijk, de mensen die vaak zwaar tegen zijn hebben meestal nog nooit op een moderne EV gereden.
Het rijd in alle opzichten beter dan wat ik hiervoor gereden heb.
En ja er zijn nog wel nadelen zoals prijs/gewicht en afhankelijk hoe je hem gebruikt het bereik. Maar de EV staat nu aan het begin van zijn tijdperk en zal steeds verder verbeterd worden op al die 3 punten.