Nieuwe Fazer 1000?

Ik verwacht van wel. De fazers (en alle andere bikes die in 6 en 1000 zijn) hebben zicht altijd al naast elkaar gezet. De een iets eerder maar altijd hetzelfde. Ook slim van Yamaha.. eerst de kat uit de boom kijken en later de duurdere versies toch doorvoern, of niet. Volgens mij hebben ze hem allang uit.. geen previews te vinden iig.
 
Dit is een plaatje wat ik ergens gevonden heb.
FZ10-200503.jpg


Er wordt druk gespeculeerd maar iedereen zal het waarschijnlijk maar pas weten in september als de bikeshows er weer aankomen.
 
Dit is een plaatje wat ik ergens gevonden heb.
http://home.kabelfoon.nl/~zippy/FZ10-200503.jpg ((Afbeelding))

Er wordt druk gespeculeerd maar iedereen zal het waarschijnlijk maar pas weten in september als de bikeshows er weer aankomen.
SLICK!! wow.. ja hoor.. OSD, Radiale remtangne.. Lekker hoor! Niets meer aan doen..
 
Wie weet of er volgend jaar een nieuwe fz1 uitkomt met dezelfde looks van de nieuwe 6?


op het moment ben ik bezig met een nieuwe fazer 1000 en vraag me zeker af of er een nieuwe komt. volgens yamaha france dit jaar in ieder geval niet

ben overigens wel benieuwd of ze het gat gaan dichten tussen de oude diversion 900 en de huidige fjr1300. een fjr900 zou namelijk een gat in de markt zijn lijkt mij


maarten
 
op het moment ben ik bezig met een nieuwe fazer 1000 en vraag me zeker af of er een nieuwe komt. volgens yamaha france dit jaar in ieder geval niet

ben overigens wel benieuwd of ze het gat gaan dichten tussen de oude diversion 900 en de huidige fjr1300. een fjr900 zou namelijk een gat in de markt zijn lijkt mij


maarten
Fz6 = r6 fz1=R1? dan zit er echt geen gat tussen de xjr geloof me
 
fz6 r6 ?
fz1 r1 ?

dat plaatje van die naked is net de fz6 naked

bwa op het eerste zicht maar er zijn toch veel verschillen:
Frame is zwart ipv zilver
Leuke achterbrug tov basic voor de fz6
R1 zadel + look a like achterpartij (ook makkelijker monoseat te maken en waarschijnlijk iets meer bergruimte dan de fz6

Tja en dan technisch vooral veel dingen van de R1. Ik denk dat je dit een R1 naked kan noemen alhoewel ik toch denk dat de motor wat gaat teruggeschroeft worden :X
 
bwa op het eerste zicht maar er zijn toch veel verschillen:
Frame is zwart ipv zilver
Leuke achterbrug tov basic voor de fz6
R1 zadel + look a like achterpartij (ook makkelijker monoseat te maken en waarschijnlijk iets meer bergruimte dan de fz6

Tja en dan technisch vooral veel dingen van de R1. Ik denk dat je dit een R1 naked kan noemen alhoewel ik toch denk dat de motor wat gaat teruggeschroeft worden :X
Nee dit mogen ze niet doen, heb mijn fazer 1000 net, en dadelijk wil ik fz1000 gaan kopen en daar heb ik geen geld voor :P

Maar inderdaad nu je het zegt... denk dat ie in lage touren toch ff wat beter gaat presteren... maar al met al ziet hij er vet uit :)
 
Die achterbrug is inderdaad een flinke verbetering ten opzichte van de recht toe recht aan brug van de FZ6. Wat mij wel opviel is dat de blauwe fiets de gebogen stang van die brug boven heeft, terwijl de carbongrijze hem boven heeft. Verder lijkt hij inderdaad sterk op de FZ6, maar dat lijkt me nauwelijks een bezwaar.

*droommodus*
zou die achterbrug best op mijn FZ6 willen zien...
 
Laatst bewerkt:
Een topman van Yamaha in Frankrijk heeft al verklaard dat de foto's van de "nieuwe Fazer 1000" en de verhalen daar over pure onzin zijn.

Hij heeft overigens niet gezegd dat er geen nieuwe komt...... 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan