Nieuwe Fazer gekocht *D

Spider

A dirty mind is a joy forever!
Donateur
17 aug 2001
98.214
243
Vlakbij Utrecht
Jaja, ik heb het gedaan }) , hij keek me zo heerlijk aan met z'n strakke oogjes...
Ik heb vanmiddag een enorm fantastische, lekkere, mooie en zwarte Fazer 1000 gekocht! Nog een paar nachtje slapen en dan: mmmm

000489BA465E49586973.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wel ja, paar krassen op de tank van die 600 en dan meteen een nieuwe motor open...gefeliciteerd!!!!! :} :}
 
Gaaf joh...gefeliciteerd... ;) :]

................................. }) ;)

Sterkte de komende dagen en veel plezier vanaf volgende week met nieuwe fietsie, maar dat gaat goed komen.
 
Alarm komt er op, scheelt al iets, en 2 dikke sloten. Maar als ze willen is 'ie toch weg.
Vakantie weten we nog steeds niet, Duitsland waarschijnlijk.
 
En daarna ook weer een paar niet,bang dat ie gejat wordt! ('kWas er 't liefste bij gaan liggen)

Maaru..proficiat!Zwart..goeie keuze :9~

En waar gaat de vakantie naar toe?
Ik hoop dat de vakantie nergens naartoe gaat...anders komen zij er nooit he...want zij willen op vakantie...en als de vakantie ergens anders naartoe gaat :z :z :z :P
 
Ik hoop dat de vakantie nergens naartoe gaat...anders komen zij er nooit he...want zij willen op vakantie...en als de vakantie ergens anders naartoe gaat :z :z :z :P
Dan moeten ze de vakantie maar opzoeken...en dan als ze de vakantie gevonden hebben...dan kunnen ze eindelijk van hun vakantie genieten :z :z :z :P
 
288 pk-tjes op vakantie 8-)
Maar wel inrijden dus dan blijft er niet veel van die 143 paardjes van mij over. Zullen eerder ezeltjes worden ;)
 
[stikjaloerssjoskemodus]
Waarom koop je nou in vredesnaam zo'n motor
[/stikjaloerssjoskemodus]

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Die fazer blijft toch :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
en in het zwart helemaal.

Super gefeliciteerd met je nieuwe fiets en veel leuke en veilige kilometers toegewenst. :)

En prettige vakantie natuurlijk.
 
:+ :+ :+
Waar blijft die van jou?

(Au, die deed pijn, maar ja wie kaatst.....) :}

Kan nog wel ff duren ;(
Sowieso jaartje of twee.

Maar huidige motor bevalt nog goed hoor, dus ik hou het wel uit :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan