Nieuwe Fazer gekocht *D

teringdebering spider!!!! wat een mooi ding.
Gefeliciteerd man ehh vrouw..

Veel rijplezier.
kom em maar ff showen als je hem (haar) hebt!
 
288 pk-tjes op vakantie 8-)
Maar wel inrijden dus dan blijft er niet veel van die 143 paardjes van mij over. Zullen eerder ezeltjes worden ;)

Vergis je niet in de kracht van zo'n Ezel. Denk dat je aan 143 Ezeltjes een hele bak vermogen hebt.

Heb het even opgezocht in de encyclopedie:

Muil'dier, O. (-en), Equus Mulus, kruising van een ezelhengst met een paardemerrie.

Het muildier is kleiner dan het moederpaard maar aanzielnlijk groter dan de vaderezel. Dit komt vooral door het maternaal effect. Het muildier verenigt de kracht van het paar met de soberheid van de ezel en bezit vaak ook het moelijke karakter van de ezel. Muidieren worden vooral gebruikt rond de Middelandse Zee, in Latijns Amerika, in Birma en in Thailand, vooral in de moelijk toegankelijke bergstreken waar zij als last- en trekdier worden gebruikt. Muildieren zijn onvruchtbaar.

Dus, als het muilezels zijn hoef je je aan een kant geen zorgen te maken. Mocht je echter ooit nog een met een K&N filter en/of Dynojet aan de gang willen dan hoop ik voor je dat je paardjes hebt aangezien muildieren onvruchtbaar zijn.... :P

Mooie fiets btw......
 
Strakke actie, en veel plezier met vakantie.
Trouwens, als je op vakatie gaat is die na een dag of 2 wel ingereden, gewoon richting Dolomieten rijden joh, voordat je er bent kan je al aan het gas (dit klinkt misschien verkeerd, maar ik bedoel het goed ;) )
 
Dat was ook wel de bedoeling hoor! Km. of 1000 erg rustig aan en daarna kan ik al een stuk lekkerder :]
Wanneer kan je die van jou eigenlijk ophalen?
 
Dat was ook wel de bedoeling hoor! Km. of 1000 erg rustig aan en daarna kan ik al een stuk lekkerder :]
Wanneer kan je die van jou eigenlijk ophalen?

Woensdag, sta nu ongeveer de hele dag te jumpen van de adrenaline. En dan is het zover, moet je het %$^# inrijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan