Nieuwe Fazer model 2004...?

Welk model heb je nu???
2002 model, Daarvoor had ik het 2000 model, maar de 2002 heeft veel betere verlichting en beter zicht naar achteren. De klok in het dashboard is ook wel makkelijk.
[spam modus]
Kijk anders ff op mijn homepage rond, kun je mijn belevenissen van 4 jaar Fazer terug lezen. (via dat icoontje boven de reactie)
[/spam modus]
 
Op dinsdag 04 november 2003 19:11 schreef damted het volgende:[spam modus]
Kijk anders ff op mijn homepage rond, kun je mijn belevenissen van 4 jaar Fazer terug lezen. (via dat icoontje boven de reactie)
[/spam modus]

hehe, die had ik al eens doorgespit via g**gle :}

Dus als ik het model 2004 niet wil hebben, dan is de beste keus de 2003 of de 2002 versie (zitten daar buitenom andere stickertjes nog verschillen in?) tov de andere voorgaande jaren?
 
hehe, die had ik al eens doorgespit via g**gle :}

Dus als ik het model 2004 niet wil hebben, dan is de beste keus de 2003 of de 2002 versie (zitten daar buitenom andere stickertjes nog verschillen in?) tov de andere voorgaande jaren?
Precies het zijn volgens mij alleen de stickertjes op de tank en heel misschien dat de lichtschakelaar er bij het allerlaatste model al af is.
Bij Safe Zoetermeer stond er een week geleden een nieuwe rode voor €6799,- dus €1000,- eraf. Bij andere motorzaken zoals bv. Bruggeman stonden ze afgelopen zaterdag nog voor de oude prijs (een blauwe en een rode dacht ik) waar best nog wel wat af moet kunnen. :+
Het nieuwe model kan natuurlijk ook wel, maar ik zou er mijn oude niet voor inleveren.
Die nieuwe kost momenteel €7999,- maar wat de prijzen gaan doen, is echt moeilijk te voorspellen. Bruggeman dacht dat Yamaha deze prijs nooit vol kon houden, maar ze moeten niet te hoog gaan zitten vanwege de concurrentie in de 600 klasse (en de Z750 van Kawasaki).
Dus of proberen een koopje te halen op een overjarig model, of b.v. de Motorai afwachten voor de nieuwe prijzen.
 
hehe, die had ik al eens doorgespit via g**gle :}

Dus als ik het model 2004 niet wil hebben, dan is de beste keus de 2003 of de 2002 versie (zitten daar buitenom andere stickertjes nog verschillen in?) tov de andere voorgaande jaren?

*zucht* neem toch gewoon een CB600S man, als je eenmaal een Honda hebt gehad, wil je nooit meer anders. :+
 
*zucht* neem toch gewoon een CB600S man, als je eenmaal een Honda hebt gehad, wil je nooit meer anders. :+

:) Is me oa te duur af tov de fazer.
En ik heb al op honda's gelest en een (klein) testritje gemaakt op een CB600F (naked), maar een fazer is toch goedkoper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan