nieuwe fiets gekocht; R1

FrenkR

MF'er
16 apr 2008
81
0
Emmen
Hey mf'ers,

nadat ik anderhalf jaar heb gereden op een geknepen 25kw cbr600 heb ik een andere motor gekocht. 13 juni gaat mijn groot/zwaar/echt/volwassenen rijbewijs in:D
Mijn cbr600 is naar een opkoper uit Denemarken gegaan en toen heb ik besloten een R1 te kopen. ik heb altijd al een zwak gehad voor het rood wit '98 model. Deze machine vind ik zo bruut! na lang sparen heb ik in Februari dus tog één gekocht. nu moet ik nog 2 maanden wachten en dat worden waarschijnlijk de 2 langste maanden van mijn leven.

wat ik nog wil veranderen aan de fiets:

- H4 Bi Xenon
- MIVV motogp carbon demper

al gemonteerd:

- Airstream
- Undertail
- Instelbare stuurdemper
- kleine knippers
- Leo Vinci demper

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7DXDSWVV.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop het. Er zulllen wel genoeg waarschuwingen komen over de vermogenstoename maar ik zal eerst heel rustig aan doen op deze fiets.
 
Prachtig ding, deze versie blijft toch echt de mooiste R1 die er is. Voorzichtig doen zodra de begrenzing eruit is lijkt me inderdaad wel handig ja :P Maare, hoe rijdt dat nou op 25kW?
 
'25kW' > 'Sport'

~[edit] ff rekenen: anderhalf jaar + februari-april + 2 maanden wachten, ik ga er van uit dat die R1 niet op 25kW staat.
 
Laatst bewerkt:
'25kW' > 'Sport'

\[edit] ff rekenen: anderhalf jaar + februari-april + 2 maanden wachten, ik ga er van uit dat die R1 niet op 25kW staat.
In juni gaat z'n groot rijbewijs in, over 2 maanden dus. Hij moet dus nog 2 maanden wachten voordat hij volvermogen was dus is de motor tijdelijk nog 25kW. Of zie ik het verkeerd?

haha, ik merk dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest. Ik heb de motor al gekocht maar hij is niet terrug te brengen naar 25kw. ik heb al gebeld met Ten Kate maar die vertelden me dat dit niet mogelijk was bij "zo'n zware" fiets. dat betekent dat ik nu tot 13juni moet wachten:( Ik ben ook niet van plan om er eerder mee de straat op te gaan.
Ah op die manier, succes met wachten dan en veel plezier alvast over 2 maanden. Heb je nu tijdelijk wel vervoer of rijdt je 2 maanden gewoon geen motor?
 
Laatst bewerkt:
haha, ik merk dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest. Ik heb de motor al gekocht maar hij is niet terrug te brengen naar 25kw. ik heb al gebeld met Ten Kate maar die vertelden me dat dit niet mogelijk was bij "zo'n zware" fiets. dat betekent dat ik nu tot 13juni moet wachten:( Ik ben ook niet van plan om er eerder mee de straat op te gaan.
 
ik zie dat hij verplaatst is. rekende mezelf nog steeds tot de 25kw groep maar ik zie dat dat nu verleden tijd is:)
 
Even de titel wijzigen dan maar en naar sport verplaatsen ;)
'nieuwe 25kw fiets gekocht, R1' > 'nieuwe fiets gekocht; R1'
 
Laatst bewerkt:
Prima keuze :}

full


Veel plezier ermee!

en hier is ons topic Het grote Yamaha R1 topic deel 3: Touching your heart!!

:)
 
Mooie kleurstelling! En wat betreft t vermogen... Het zit allemaal in je rechter hand dus gewoon voorzichtig doen :)
 
haha, ik merk dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest. Ik heb de motor al gekocht maar hij is niet terrug te brengen naar 25kw. ik heb al gebeld met Ten Kate maar die vertelden me dat dit niet mogelijk was bij "zo'n zware" fiets. dat betekent dat ik nu tot 13juni moet wachten:( Ik ben ook niet van plan om er eerder mee de straat op te gaan.

Niet van plan om er eerder mee de straat op te gaan? Ook geen rondje om de kerk? Restecp! Ik zou het niet kunnen als die al thuis zou staan.
 
@ ErWiNnEr: geweldig dat je hem in de kamer hebt staan wil ik ook.

@ Nielsr: ja idd, deze kleurstelling wilde ik perse hebben vind dit de meest tijdloze. je hebt gelijk over het vermogen ligt aan jezelf...

Slip: Het jeukt verschrikkelijk, wil dr zo graag op rijden. zit in een familie met motorrijders die goed op de hoogte zijn van de regels rond het 25kw bewijs. tis hier'not done' om voor die tijd op de motor te klimmen
 
Schiet me opeens binnen: vergeet je hem niet te verzekeren of te schorsen de komende 2 maanden? Anders kan je een fikse boete tegemoet zijn ook al kom je er niet mee op de openbare weg.
 
de motor zit gewoon in de verzekering. me pa heeft hem naar huis moeten rijden. Durf hem ook niet onverzekerd te laten overnachten in onze garage.
 
Mooi, heel mooi!

Ik ben zeker geen Yamaha-fan maar in deze kleurstelling mag ie er zeker zijn!
mooi ook die 2 rode zadeltjes, ik zag op marktplaats dat ze ook nog weleens een zwart en rood zadel hebben -O-

Alleen de achterkant, hoe ziet die er momenteel uit? Standaard? Ga je daar nog iets aan doen??
 
Mooi, heel mooi!

Ik ben zeker geen Yamaha-fan maar in deze kleurstelling mag ie er zeker zijn!
mooi ook die 2 rode zadeltjes, ik zag op marktplaats dat ze ook nog weleens een zwart en rood zadel hebben -O-

Alleen de achterkant, hoe ziet die er momenteel uit? Standaard? Ga je daar nog iets aan doen??

Achter ligt er een 290 Pilot Power om en is er een undertail gemonteerd in het parelmoer. kleine knippers en geen seatcover want vind dit veel mooier. echt een heel mooie kont

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SD7D4DVF.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XCGRI8FA.jpg
 
Achter ligt er een 290 Pilot Power om en is er een undertail gemonteerd in het parelmoer. kleine knippers en geen seatcover want vind dit veel mooier. echt een heel mooie kont

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SD7D4DVF.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XCGRI8FA.jpg

Ik denk dat deze band wat aan de groto kant is, zal wel een 190 zijn. Mocht dat niet het geval zijn zal het wel een hele klus worden deze motor in een straatje te keren :P
Mooie bike :}
Heb zelf een r1 uit 2000 maar blijf een zwak houden voor de 98 versie.
Hou de gelakte kant boven :Y en veel plezier 13 juni :9
 
Ik denk dat deze band wat aan de groto kant is, zal wel een 190 zijn. Mocht dat niet het geval zijn zal het wel een hele klus worden deze motor in een straatje te keren :P
Mooie bike :}
Heb zelf een r1 uit 2000 maar blijf een zwak houden voor de 98 versie.
Hou de gelakte kant boven :Y en veel plezier 13 juni :9


haha, ja het is idd een 190.
 
Terug
Bovenaan Onderaan