A
Anoniempje728
Guest
10.000
2 zrx en
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
10.000
Maar wel meer low- en mid range powerhonda CB1100 SF X11.. Naked versie van de blackbird. Iets minder vermogen als de blackbird, maargoed. Desnoods een stuurverhoger met kroonplaat erop plaatsen om zo er wat meer rechterop te zitten
Nog meer comfort dan een Blackbird.Mijne heren en dames,
Ik ben weer op zoek naar een nieuwe motor.
Nu wil ik graag wat meer comfort. De power van een Blackbird maar het comfort van een toermotor enig idee waar ik dan moet kijken ?
Met power bedoel ik dan vooral onder in de topsnelheid interesseert me wat minder alvast bedankt
Deze, laat je niet voor de gek houden door het uiterlijk, dat rijdt heel modern.Heel wat anders, maar misschien had je er nog niet aan gedacht: nieuwe Triumph T120, rijden fantastisch relaxt en het is een 1200 cc tweecilinder dus koppel genoeg: 105 Nm bij 3100 rpm. Niet zoveel pks als de eerder genoemde motoren.
Deze, laat je niet voor de gek houden door het uiterlijk, dat rijdt heel modern.[afbeelding]
Nog meer comfort dan een Blackbird.
Dat is niet bepaald een kleine supersport ofzo.
Misschien een Blackbird met een hoger ( superbike ) stuur dan.. beter kan toch niet.
Zou mijn lijstje ook zijn....Ik zit ook te kijken naar een snelle toermotor en ik kom zelf uit op een BMW K1200-1300S, FJR 1300, een GTR 1400 en een VFR 1200
Zou mijn lijstje ook zijn....
Persoonlijk neig ik naar de FJR1300...omdat ik af en toe eentje mag gebruiken....
Ik zat in het segment eronder en uiteindelijk ging het tussen een VMW f800 st en de Honda Vfr800 vtec....uiteindelijk voor het laatste gekozen vanwege het hogere vermogen en lagere aanschaf prijs. Bovendien loopt de vfr stukken beter over het hele toerenbereik. Bij de bmw had ik gevoel dat hij niet lekker draait bovenin, terwijl de vfr graag in de toeren klimt, en zeker als de vtec inkomt.
Zou mijn lijstje ook zijn....
Persoonlijk neig ik naar de FJR1300...omdat ik af en toe eentje mag gebruiken....
Ik zat in het segment eronder en uiteindelijk ging het tussen een VMW f800 st en de Honda Vfr800 vtec....uiteindelijk voor het laatste gekozen vanwege het hogere vermogen en lagere aanschaf prijs. Bovendien loopt de vfr stukken beter over het hele toerenbereik. Bij de bmw had ik gevoel dat hij niet lekker draait bovenin, terwijl de vfr graag in de toeren klimt, en zeker als de vtec inkomt.
Het eerste wat ik wou nadat ik wakker werd, eigenlijk het tweede want eerst moest ik van m’n erectie af, was een motorfiets. Dus geheel op emotie een motorfiets gekocht en al na een jaar erachter komen dat dit het niet meer voor mij was. Toch noch een jaar mee gedaan omdat de financiële toestand het niet toeliet. Dit jaar, dit seizoen kon het eindelijk wel en kocht ik een motorfiets met 52PK minder terwijl het blok ongeveer het zelfde is, ik ging van een 2005 cbr1000rr naar een CB1000R uit 2011. Het gebied waarin ik die 52PK zou missen haal ik nooit en het koppel van de CB1000R begint meer onderin dus komt ook nog eens beter uit. Wanneer ik terug ben van vakantie weet ik wat er nog veranderd moet worden om de motor echt af te maken en voor mij uit zich dat voornamelijk in een ander zadel en het stuur nog twee cm hoger.Daank allen, ik heb ooi wat modellen om dit seizoen af te sluiten. Na herstel dan, dat wel.