Nieuwe Fiets...

KappieAppie

MF'er
18 jul 2004
241
12
Wedde?
Na begin december mijn XBR500 uit 1988 te hebben verkocht begon het speuren (op internet) naar een Firestorm... En dat zoeken loonde.

Afgelopen vrijdag mijn (zo goed als) nieuwe Honda VTR1000F Firestorm opgehaald uit Eindhoven. Via Marktplaats gevonden.

Op kenteken gezet Juli 2004, KM-stand 1540. Eind van de dag 1850km... Ritje van Eindhoven naar Winschoten... ff dwars door Nederland. Gelukkig zo goed als geen last gehad van regen hoewel ze erg slecht weer aangeven...
Thermo ondergoed, motorpak en regenpak direct aangetrokken bij vertrek en van de kou geen last gehad.

Nu (on)geduldig wachten tot de lente....

Hier een paar pics...

full

full
 
Stond jij afgelopen week niet bij een stoplicht in groningen? stond namelijk precies zon blauwe! ook met afdekkapje achterop.
 
da's een lekker kleurtje :) Ik hou wel van blauwe motoren. leuk onderkeuipje ook. stoer ding. Veel plezier ermee
 
he kappie- appie mooie fiets ik wacht ook op de lente we kunnen wel eens samen ryden woon by jou in de buurt 6km mail me maar eens
 
lekkere fiets
maar er ontbreekt iets, duidelijk?






een vette akra of een of andere pijp(en) moet er onder!!
daar word jij beter van, en tevens ook wij en de motor ;)
rij ze!
 
Super, welkom. Hou je het VTR 1000 F topic in de gaten?? We organiseren nog wel eens wat namelijk :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan