Nieuwe flitsers in de vangrail?..

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandberg

MF veteraan
29 apr 2005
9.751
193
Alkmaar
Net gebeld door m'n pa, hem was door z'n stiefdochter verteld over een aantal nieuwe flitsers, die in de vangrail schijnen te zitten.

Het betreft de volgende locaties:

A9: hectometerpaal 51,6 (Velsertunnel zei m'n pa, maar zal wel de Wijkertunnel zijn)

A9: hectometerpaal 24,1 (Ouderkerk)

A9: hectometerpaal 8,5 (Gaasperdam)

A12: hectometerpaal 87,8 (Maasbergen)

Kweetniet of ze al werken, of dat 't uberhaupt waar is, maar m'n pa is sowieso erg bezorgd om me, vanwege de regelmaat waarmee ik een fanmail krijg uit Leeuwarden...
 
Laatst bewerkt:
Net gebeld door m'n pa, hem was door z'n stiefdochter verteld over een aantal nieuwe flitsers, die in de vangrail schijnen te zitten.

Het betreft de volgende locaties:

A9: hectometerpaal 51,6 (Velsertunnel zei m'n pa, maar zal wel de Wijkertunnel zijn)

A9: hectometerpaal 24,1 (Ouderkerk)

A9: hectometerpaal 8,5 (Gaasperdam)

A12: hectometerpaal 87,8 (Maasbergen)

Kweetniet of ze al werken, of dat 't uberhaupt waar is, maar m'n pa is sowieso erg bezorgd om me, vanwege de regelmaat waarmee ik een fanmail krijg uit Leeuwarden...



Oud nieuws, klopt niet :N
Is ook al topic over geweest, en is op het nieuws geweest...
 
Zoiets had ik ook al gehoord, op mijn werk heb ik er ook foto`s van die werden rond gestuurd. Gaat om flitskasten die in de vangrail zijn verwerkt, en zo bijna niet zichtbaar zijn. Maar of het gaat om een grap weet ik niet

edit: Zie het net,, grap dus
 
Laatst bewerkt:
heb hier es een mailtje over gekregen van waar die allemaal stonden.
heb toen ook te horen gekregen dat dit niet waar was.kijk maar beter uit voor die laserguns waarmee ze achter een boom staan
 
Zoiets had ik ook al gehoord, op mijn werk heb ik er ook foto`s van die werden rond gestuurd. Gaat om flitskasten die in de vangrail zijn verwerkt, en zo bijna niet zichtbaar zijn. Maar of het gaat om een grap weet ik niet

edit: Zie het net,, grap dus

:^, *O*
 
maw een hoax.


slotje.jpg
 
Dit mailtje werd al jaren rondgestuurd en is echt onzin. Die dingen bestaan wel, maar worden alleen in Zwitserland gebruikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan