Nieuwe flitspaal??

RoYku

MF veteraan
2 apr 2006
3.443
9
Heerle, Noord-Brabant.












Deze staan bij oosterhout aan de snelweg bv , soms voor het viaduct...een uurtje of 4 later er weer achter.
Deze paal op de foto staat in de bocht , maar kon hem niet zien flitsen op 10 minuten tijd.

Wie weet wat het is?en waarvoor hij dient??

Mvg,

Royke
 
Tegenwoordig raakt iedereen in paniek als ze maar iets langs de weg zien staan... wie zegt dat het geen gewoon meetinstrument is? Iedereen denkt altijd gelijk aan flitspalen... het feit dat je er al foto's van hebt kunnen maken van dichtbij zonder dat er iemand op je afkwam geeft al aan dat er geen politie in de buurt was en het dus hoogstwaarschijnlijk gewoon iets is als een verkeersteller of verkeersstroommeter. Of zoiets.
 
het is ook een meetinstrument.
deze palen staan er op te kijken of er veel vrachtverkeer langrijd met gevaarlijke stoffen erin.
zo kunnen ze bepalen of er o bepaalde wegen aanpassingen gedaan moeten worden.

deze dingen stonden een paar weken geleden ook hier in de regio en toen stond er ook een heel stuk over in de krant.

dus geen angst ;)
 
Klopt, deze telt het verkeer, met name vrachtverkeer, en flitst niet.
Heb ik van een vriend van me, werkt bij rijkswaterstaat :Y
 
Ik stoor me niet aan die paal , meer aan het feit dat iedereen in de ankers duikt.

Wat is overgens het nut van het verplaatsen van de palen zoals bij oosterhout dan?

Overgens heb ik vaker foto's gemaakt van laserguns en flitspalen , soms komen ze op je af..soms ook niet.
 
Ik stoor me niet aan die paal , meer aan het feit dat iedereen in de ankers duikt.

Vind je het gek dat iedereen in de ankers duikt?? Als ik daar zou rijden en ik ineens zulke palen staan spring ik ook zeker in de ankers, ik heb al genoeg post gehad van het CJIB en neem gewoon geen enkel risico meer.

Als Nederland niet zo'n stalinistisch flitsbeleid zou voeren zouden mensen dat niet doen.
 
Ha fijn, nummer 600 al die om dat teringding komt vragen B|
Ik zou bijna zeggen, gebruik de zoekfunctie, maar die werkt niet ;)

Hier is dus het antwoord weer en nu niet meer vragen -O-

Het blijkt hier om een verkeersonderzoek te gaan, in opdracht van Rijkswaterstaat naar het vervoer van gevaarlijke stoffen in NL
 
Terug
Bovenaan Onderaan