Nieuwe forums: Projecten en Navigatie

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Beste MF'ers,

Net heb ik twee nieuwe forums aangemaakt: Projecten en Navigatie

In het Projecten forum kunnen vanaf heden alle zelfbouw kunstwerken besproken worden.

Voor alles wat met navigatie te maken heeft kan je nu ook in een speciaal Navigatie forum terecht. Specifieke hardware, software, poi's of routes mogen hier besproken worden.

De crew gaat proberen alle bestaande projecten- en navigatietopics te verplaatsen naar de desbetreffende forums.
Mocht je er over een paar dagen nog een tegenkomen die daar wellicht ook geplaatst moet worden, laat het ons dan even weten via de "Waarschuwen" knop in dat topic.
 
Laatst bewerkt:
Wordt dan ook het hele streetfighter deel naar projecten verplaatst?
 
In principe is het mapje "projecten" wel heel VET, die volg ik juist graag op MF. Maar dat het een mengelmoesje gaat worden is wel een dingetje....

Zullen een hoop oude topics in terecht komen dan.... en wanneer is iets nog een project?

Maar wat ik vooral hoop is dat er snel wat nieuwe topics komen. Ik mis vooral wat race ZAC/OW-cup projecten. Daar zouden er meer van moeten komen :9
 
Navigatie zie ik in ieder geval wel wat in. Projecten verdienen zeker een plekje, maar het doet wel een beetje afbreuk aan de diverse subfora waar ze normaal staan. Iemand die graag een projectje van een klassieker ziet zal niet zo snel zitten te wachten op talloze streetfighter projecten en vice versa.

Nu heb ik geen idee van de code maar kan het projecten subforum niet een mirror worden van alle projecten die getagd worden met "PROJECT" in de titel of iets dergelijks? Zodat je bij de brikken subforum de volgende topics zou zien;

PROJECT Brik 1
PROJECT Klassieker 2
PROJECT Oud Ijzer 3

En bij de streetfighters;

PROJECT Straatvechter 1
PROJECT Lekker Ghetto 2
PROJECT Economisch Total-Loss 3



En dan in het projecten subforum

PROJECT Brik 1
PROJECT Lekker Ghetto 2
PROJECT Klassieker 2
PROJECT Economisch Total-Loss 3
PROJECT Oud Ijzer 3
PROJECT Straatvechter 1
PROJECT Economisch Total-Loss 3



Dan krijgt iedere doelgroep waar ze geïnteresseerd in zijn en wie eens door projecten loopt te klkken uit nieuwsgierigheid krijgt het volledige aanbod via het nieuwe subforum en ziet eens dingen waar ze normaal niet snel op zouden klikken. :)

Maar dat zal wel ingewikkeld worden. Allang blij dat we weer berichten mogen bewerken. Navigatie is sowieso tof, voor een projecten subforum zie ik nog voor en tegens. De projecten zijn ook leuke topics die juist wat toevoegen aan de respectievelijke forums waar ze nu horen. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan