Nieuwe functionaliteit: negeren van forums en topics

Ik begrijp niet goed waar die paniek over een te missen bericht vandaan komt B| dit forum is geen lifeline, geen C2000, geen Antiterrorisme platform... hoeveel tags denk je dat ik mis, tussen die 10000den likes? Als er iets zo belangrijks is dat contact pertinent noodzakelijk is zijn er wel meer wegen hoor. En ik spreek uit ruime ervaring met meerdere SAR acties hier op dit forum. Maar er valt wat te zeiken dus dan doen we dat :(

Je kan ons gewoon negeren als je je stoort aan onze interesse in de exacte werking :)
 
Ik weet het niet, ik denk dat ik het ben.
louis-van-gaal-oranje.gif
 
Bullshit, ik ben juist over deze feature begonnen om die sneeuvlokjestopics zoals covid en politiek en de wederkerige topics zoals beste olie, eerste motor, led knipprts te negeren. Dat maakt mijn lijst met nieuwe berichten weer overzichtelojk
 
Bullshit, ik ben juist over deze feature begonnen om die sneeuvlokjestopics zoals covid en politiek en de wederkerige topics zoals beste olie, eerste motor, led knipprts te negeren. Dat maakt mijn lijst met nieuwe berichten weer overzichtelojk
Dat wordt nog een uitdaging gezien het feit dat de starters er van uitblinken in het voortdurend beginnen van een nieuw topic er over🤔
Maar ten derde male: je MOET het niet gebruiken.
Sorry, maar dat vind ik een beetje een non-argument. Dat is net zoiets als tegen jou zeggen dat je al die topics toch niet hoeft te openen. Half-waar, maar niet helemaal fair dus.
De functionaliteit is er, dus dan is het ook gewenst dat de kinderziektes er uit gaan zodat het ook echt een aanwinst is. 🤔
 
Hebben jullue wel eens van spijkers en laag water gehoord?

Dit topic leent zich trouwens heel goed voor zijn eigen functionaliteit, waarvan akte
 
Wat een gedoe allemaal. Zijn we werkelijk zo onverdraagzaam geworden. Ik heb geen knopje nodig om iets of iemand te negeren.
 
Werkt hier goed:

1644089715011.png


Probeer eens een harde refresh van die pagina? (CTRL-Fn-F5 of CTRL-F5)
 
@Duderuud Op al mijn devices missen de graphics, werkt het bij jou juist misschien wel omdat er naar een bestandje verwezen wordt dat alleen op jouw computer staat? dan zou het bij jou ook niet meer werken na (CTRL-Fn-F5 of CTRL-F5)
 
Ok, top. Ik dacht verder te moeten gaan spitten als het bij Raffi wel zou werken
 
Terug
Bovenaan Onderaan