Nieuwe functionaliteit: Realtime updates

Ik heb nog geen seconde nagedacht over "recurring users" of "retentie". Dit is (voor de meeste mensen iig) een handige en nuttige toevoeging.
Ofwel, een persoonlijke overweging die niet is gebaseerd op statistieken of advertentie-inkomsten.
Gezien de reacties de laatste pagina’s is dat een interessant statement.
 
Het zijn alleen de 'grootste' zeikerds (incl mijzelf :Y) die van zich laten horen :+. De 100.000 anderen hoor je niet. Dat wil niet zeggen dat ze het ok vinden maar misschien zijn ze een minder grote zeikerds?
 
Het zijn alleen de 'grootste' zeikerds (incl mijzelf :Y) die van zich laten horen :+. De 100.000 anderen hoor je niet. Dat wil niet zeggen dat ze het ok vinden maar misschien zijn ze een minder grote zeikerds?
Of misschien vinden die 100.000 anderen MF net even wat minder belangrijk. ;)
Van het merendeel van degenen die hier gereageerd hebben weet ik eigenlijk dat ze het ook laten horen als het wel bevalt.

Zonder feedback gebeurt er ook niets en het ergens niet mee eens zijn is niet per definitie negatief of gezeik. Als de doelstelling is om MF beter aan te laten sluiten op de behoeften van (een groep) gebruikers dan zou ik het geen gezeik willen noemen, want hoe moet .men anders te weten komen wat er leeft?? 🤔
 
Ik vind het een leuke optie, maar ik ben 99% desktop user. Het feit dat hij a. Niet goed geimplementeerd is en b. Niet optioneel is (terwijl er zo veel dingen wel optioneel zijn) waardoor het gewoon aantoonbaar de bruikbaarheid op mobile vermindert, zou echt genoeg reden moeten zijn voor een rollback.

Het lijkt er in dit geval op dat het een beetje een ego kwestie voor de admin is, terwijl, niemand zegt dat het initiatief niet wordt gewaardeerd om te moderniseren, integendeel. Wat er hier niet leuk is is dat het wordt uitgerold en dat er nauwelijks tot niet wordt ingegaan op paginas vol.zeer duidelijke en m.i. ook zeer constructieve geedback van betalende oudgedienden, die echt een punt hebben.
 
Ik vind het een leuke optie, maar ik ben 99% desktop user. Het feit dat hij a. Niet goed geimplementeerd is en b. Niet optioneel is (terwijl er zo veel dingen wel optioneel zijn) waardoor het gewoon aantoonbaar de bruikbaarheid op mobile vermindert, zou echt genoeg reden moeten zijn voor een rollback.

Het lijkt er in dit geval op dat het een beetje een ego kwestie voor de admin is, terwijl, niemand zegt dat het initiatief niet wordt gewaardeerd om te moderniseren, integendeel. Wat er hier niet leuk is is dat het wordt uitgerold en dat er nauwelijks tot niet wordt ingegaan op paginas vol.zeer duidelijke en m.i. ook zeer constructieve geedback van betalende oudgedienden, die echt een punt hebben.
De extra functie dat je kunt zien wie er aan het typen is, leuk?
Boeiend?
Interessant?

Nee, geen van 3en.
Heb er ook geen last van, en popt niet omhoog.

Sommige dingen zijn idd wennen.
Sommige dingen kan iemand met neurotische trekjes NIET aanwennen
 
er waren er 10 die over de sneeuw moesten pissen
er waren er 5 die over de libelle kleuren moesten pissen
er zijn er 6 die over de popups pissen

ik vond het allemaal leuk
 
De extra functie dat je kunt zien wie er aan het typen is, leuk?
Boeiend?
Interessant?
Leuk? Ja!
Boeiend en interessant? Ja, vind ik wel.

Ook geeft het meteen aan dat sommige mensen online zijn terwijl ze eigenlijk hun status willen verbergen.

Dat dat afbreuk doet aan de privacy-opties vinden minder mensen een probleem (gezien de feedback). En voor mij weegt op zo'n forum het mobile usability issue ook zwaarder.

Maar toch zou het als het mijn product was onmiddellijk worden teruggerold (alleen al daarom), want het is gewoon niet cool naar mensen die, om wat voor reden dan ook, hun privacy-opties aanzetten.
 
ik vraag mij af : als je het forum perse op feacesbook wil laten lijken met gelijkaardige features en al, waarom stopen jullie er dan niet gewoon mee en open een feacesbookgroep. is veel goedkoper.
 
Buiten dat, is MF gewoon MF. En geen facebook. Gelukkig.
Sorry, maar dat is gewoon geen overtuigend argument.

Het feit dat iets een facebook feature is onderbouwt geenszins dat het niet ook een goede MF feature zou kunnen zijn.

Op dat vlak is het gewoon voorkeuren/smaak. En als MF mensen hun site willen laten lijken op Facebook, is dat gewoon een stijlkeuze of een keuze voor features, en dan is het aan jou om al dan niet die features te gebruiken (of erom weg te gaan).

Er is wat mis met de manier waarop ze aan het product zijn toegevoegd en de problemen die ze veroorzaken.
 
Misschien is het om nieuwe jonge aanwas binnen te trekken. Veel, heel veel overdaad aan info, daar kickt de jongelui toch op. Gezien het ouwelulletopic MF vergrijst moet je wel iets he, anders sterft het een stille dood hier O-)

Dus het laat zich raden wat de volgende nieuwe features zijn. Ik wed op gesproken ipv geschreven berichten :Y :+
 
Heb geen Facebook, dus geen ervaring mee.

Ben ook geen IT'er dus geen idee of het voor de Modjes 'makkelijk' is om iets van een aan/uit knop voor de pop-ups toe te voegen..

Vindt je het fijn: aan
Niet fijn: uit

Ik wacht rustig af, en ontdek het morgen op de pc wel..
 
Sorry, maar dat is gewoon geen overtuigend argument.

Het feit dat iets een facebook feature is onderbouwt geenszins dat het niet ook een goede MF feature zou kunnen zijn.

Op dat vlak is het gewoon voorkeuren/smaak. En als MF mensen hun site willen laten lijken op Facebook, is dat gewoon een stijlkeuze of een keuze voor features, en dan is het aan jou om al dan niet die features te gebruiken (of erom weg te gaan).

Er is wat mis met de manier waarop ze aan het product zijn toegevoegd en de problemen die ze veroorzaken.
En ik ben het met je eens ook. Zeker over je laatste zin. Want hoe het zo ineens door onze strot gedouwd word is niet goed.
Hopelijk komt het wel goed, maar weet, ik ga niet weg hier.
 
Misschien is het om nieuwe jonge aanwas binnen te trekken. Veel, heel veel overdaad aan info, daar kickt de jongelui toch op. Gezien het ouwelulletopic MF vergrijst moet je wel iets he, anders sterft het een stille dood hier O-)

Dus het laat zich raden wat de volgende nieuwe features zijn. Ik wed op gesproken ipv geschreven berichten :Y :+


 
Handleiding:
1685391467835.png


Dan opent je camera, druk je op de rode knop, en als je tevreden bent "OK", en dan post hij het automatisch naar MF.

Enjoy *O*
 
Heel eerlijk, ik wil het niet weten. Voor mij was een textvak met de smilies al voldoende. De rest 'zie' ik niet eens :). Ben pas/al 40 maar nu voel ik me pas echt oud B|
Ik ben 43, dus hoezo? Is toch leuk, beetje spelen met nieuwe techniek? Ik ga aanstaand weekend met een groep collega's weer een hackathon doen... Dat zijn zo'n 15 man tussen de 20 en de 66 jaar oud. Het enige dat je nodig hebt is interesse - leeftijd heeft er niks mee te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan