Nieuwe functionaliteiten

:^

Nog een vraagje, kan je voortaan gewoon je gebruikersnaam zelf aanpassen, en dat voor een onbeperkt aantal keren? Vroeger mocht dat toch masr 1 keer, en diende je dat toch aan een moderator te vragen?
Bekijk bijlage 1631777
Niet dat ik dat van zin ben hoor ;)

Even nagekeken, je mag één keer per jaar je gebruikersnaam wijzigen. Om de een of andere vage reden was dit teruggezet op de standaard (30 dagen) dus weer aangepast naar 365 dagen. Dank voor de heads up😉

@Duderuud , nog een vraagje:
De functietoetsen, op mijn phone en laptop kan ik ze allemaal gewoon gebruiken, maar op mijn tablet niet.
Daar zijn ze lichtgrijs, en dus niet aanklikbaar. Behalve die twee X2's, die zijn zwart, echter ook onbruikbaar:
full

Ik dacht eerst dat het door mijn tablet zelf kwam, maar nu blijkt dat er nog meer mensen last van hebben, sommigen op hun phone trouwens.

Enig idee hoe dat komt?
Erg storen doet het mij niet, aangezien ik meestal toch mijn phone gebruik.

Ga ik uitzoeken.
 
je moet er wel een tekst bij invoeren.. alleen besand mag niet

kleine verbetering zou mogen:
na op de knop geklikt te hebben, is alleen browser back knop beschikbaar om weer terug te komen.

GPX viewer
 

Bijlagen

  • DTR_goes_Limburg_voorlopig.gpx
    192,1 KB · Weergaven: 13
staat genoeg teksts in het bericht

 
je moet er wel een tekst bij invoeren.. alleen besand mag niet

kleine verbetering zou mogen:
na op de knop geklikt te hebben, is alleen browser back knop beschikbaar om weer terug te komen.
Dat verzoek staat al open bij de ontwikkelaar 😉
 
staat genoeg teksts in het bericht

iets met je gpx bestand zo te zien.. waar komt ie vandaan? tomtom zo te zien

GPX viewer
 

Bijlagen

  • Tussen Born en Baarlo (1).gpx
    14,3 KB · Weergaven: 9
Laatst bewerkt:
iets met je gpx bestand zo te zien.. waar komt ie vandaan?
TomTom Mydrive

Hieronder eigenlijk dezelfde route, maar dan als gpx 1.1 gexporteerd vanuit MyRouteApp. Maar die doet het dus ook niet

GPX viewer
 

Bijlagen

  • Tussen Born en Baarlo.gpx
    138,8 KB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt:
Dus eigenlijk werkt het alleen maar als je een gpx vanuit Kurviger exporteert. Lekkere functie dan ;)
 
Ik denk dat het probleem meer bij STomSTom ligt. Ik heb het vaker meegemaakt met mijn routes en mensen die geen tomtom hadden.
 
Niet alleen TomTom dus. Ook een export van MyRouteLab (gpx 1.1) vertoont dezelfde kuren. Het zou natuurlijk ook zomaar een niet goed geteste functie kunnen zijn
 
@Duderuud , nog een vraagje:
De functietoetsen, op mijn phone en laptop kan ik ze allemaal gewoon gebruiken, maar op mijn tablet niet.
Daar zijn ze lichtgrijs, en dus niet aanklikbaar. Behalve die twee X2's, die zijn zwart, echter ook onbruikbaar:
full

Ik dacht eerst dat het door mijn tablet zelf kwam, maar nu blijkt dat er nog meer mensen last van hebben, sommigen op hun phone trouwens.

Enig idee hoe dat komt?
Erg storen doet het mij niet, aangezien ik meestal toch mijn phone gebruik.
Geen last van op de laptop , of moet inmiddels op zijn gelost , neehee heb er nooit last van gehad
 
Geen last van op de laptop , of moet inmiddels op zijn gelost , neehee heb er nooit last van gehad
Effe checken ...

... nee, op mijn tablet gaat het nog steeds niet, op de gsm en de laptop gaat het wel nog steeds.
 
Ik krijg op elke pagina een melding om push berichten aan te zetten.
Nu heb ik dit niet omdat mijn browser dit niet ondersteunt. (Brave.) Mijn vraag is, kan ik deze melding uit zetten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan