Nieuwe FZS1000 ???

poennie

MF'er
7 dec 2003
137
0
Maasdijk
Hallo, weet iemand wanneer de nieuwe FZS1000 uitkomt?? Ik zit erover na te denken om een Fazer 1000 te kopen maar zou het zonde vinden als de nieuwe fazer al snel uitkomt. Weet iemand dit en zijn er al spionagefoto's???
 
Volgens meerdere berichten komt er géén nieuwe 1000 in 2005.
 
Sommige zeggen pas in 2006 ??.
Maar als er al een nieuwe komt en ze maken hem hetzelfde als de nieuwe 600 met die uitlaten zo onder de buddy dan koop ik hem dus fijn niet. ;(
Heb nu een nw.overjarige 2002 model gekocht en een uitlaat aan de zijkant vindt ik veel mooier :) dan onder de buddy
Althans als ik over de Yamaha 600 spreek.

T,is tegenwoordig blijkbaar een mode trent om alles te verbergen maar geef mij maar gewoon een pijp aan de zijkant die je ziet en hoort.
In mijn geval een carbon Deviltje.
Maar gelukkig zijn we allemaal verschillend want anders reden we allemaal hetzelfde.
En met een FZS 1000 heb je zeker in Nederland geen massa fiets.Zo veel rijden er hier vlgs mij niet rond.
gr Driver
 
Klopt. Bovendien vind ik de ruimte onder het zadel wel practisch en blijven m'n billen wat koeler.......
 
Klopt. Bovendien vind ik de ruimte onder het zadel wel practisch en blijven m'n billen wat koeler.......
--------------------------------------------------------------------------------
Heb ik niet eens aan gedacht dat je dan ook minder ruimte krijgt met die uitlaten eronder.Ook niet echt handig dan. En dat het warm wordt is wel praktisch in de winter maar dan rij ik niet dus toch maar pijpie aan de zijkant 8-)

ps: Jan,heb jij soms xjr gereden ? :)
 
Volgens motormagazine zou deze in 2005 uitkomen. :)

full


Dus hopen dat mijn r1 voor die tijd verkocht is. :?

Want deze gaat het worden. :}
 
YUCK!!! Wat een gemeen lelijk ding zeg. Wat kunnen mensen Photoshop toch misbruiken.....


Eh nee, nooit een XJR gehad.
 
Volgens motormagazine zou deze in 2005 uitkomen. :)

(Afbeelding)

Dus hopen dat mijn r1 voor die tijd verkocht is. :?

Want deze gaat het worden. :}
---------------------------------------------------------------------------------
Een naked FZS1000 vindt ik wel okee.
Maar dan wel een andere koplamp erop,En de demper fijn aan de zijkant als het effe kan.
Als het niet kan dan gelijk iets anders eronder.
Dit lijkt meer een grote 600 vindt ik,maar wie ben ik :9

En voor Jan,okee ik dacht dat je misschien ook een xjr had gereden.
 
Klopt, ik vraag me zelfs af of dit niet gewoon een Fz 6 is......

Wat ik van de "oude" 1000 prettig vind is de ééndelige buddyseat, wat voor de duo gewoon beter zit.
En de styling van de nieuwe, als dit 'm tenminste is en niet weer gewoon een Photoshop trucje, vind ik gewoon niet mooi. Maar ieder heeft z'n eigen smaak natuurlijk.
 
Klopt, ik vraag me zelfs af of dit niet gewoon een Fz 6 is......

Wat ik van de "oude" 1000 prettig vind is de ééndelige buddyseat, wat voor de duo gewoon beter zit.
En de styling van de nieuwe, als dit 'm tenminste is en niet weer gewoon een Photoshop trucje, vind ik gewoon niet mooi. Maar ieder heeft z'n eigen smaak natuurlijk.

Dit is inderdaad een 600.Maar volgens motormagazine gaat de fz1 ernet zo uit zien als de 600 versie.Lees dit maar eens www.motornieuws.nl/mainNieuws.asp#155.

Is maar een voorspelling...
 
Ik lees net dat artikel. Als bronvermelding staat daar "MCN" bij. Laten die er nou regelmatig totaal naast zitten..... Je moet natuurlijk wat, om je blaadje te vullen, zeker als er weinig nieuws onder de zon is maar.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan