Nieuwe Gatzo's

bertje-r1150r

Die hard MF'er
14 feb 2002
465
1
Moordrecht
:r In de strijd tegen snelheidsduivels heeft de
:r politie een nieuw wapen, zo schrijft de Telegraaf.
:r Het gaat om een digitale camera die auto's van
:r bovenaf fotografeert.

:r Op de rijksweg N65 Den Bosch-Tilburg komt de
:r eerste van deze digitale flitskasten. De foto's
:r worden diezelfde dag nog binnengehaald en kort
:r daarna ontvangt de hardrijder de bekeuring op de
:r deurmat.

:r Er is bewust gekozen voor de rijksweg Den Bosch-
:r Tilburg omdat daar in zes weken tijd 21.500
:r bekeuringen werden uitgedeeld tijdens
:r verkeerscontroles.

(nu.nl)

Bah, bah, bah
 
Zijn de :r smilies in de uitverkoop? ;)

Tuurlijk is dit niet echt fijn nieuws, maar je kan het moeilijk tegenhouden. Zolang mensen te hard rijden (wie niet?) en de regering graag haar zakkken wil vullen houden we deze ellende :(
 
Ja, als ze al die energie nu eens steken in andere zaken... wat zijn die gasten toch bezig met die maximum snelheid...

- alcohol
- bellen in de auto
- extreem langzaam rijden
- bumperkleven

dat kontroleren vreet natuurlijk mankracht die anders geld hadden opgebracht.
 
Van bovenaf??? zal lastig worden....mn kenteken zit ONDER mnachterlicht...dus zefs van schuin van boven zal niet lukken...en ik ben niet van plan om mn kenteken op mn helm te schilderen...
 
Die dingen waren experimenteel maar nu dus gewoon in werking :( Klote zeg, en je zal ze dus ook wel niet zien :( Hopen dat een radardetector ze nog we pakt, die hang ik dan elke dag in de auto. Nu doe ik het altijd met het blote oog.

Wat betreft de motor : kenteken idd onder je achterlicht ofzo plakken, en hopen dat ie je kenteken niet kan scannen.....
 
Dat is lekker :r natuurlijk, maar over een jaar of 10 (of eerder) zal het wel zo geregeld zijn dat ze je bijna altijd en overal kunnen controleren :(
 
Gewoon plastic spatbord eraf halen en nr plaat met een ijzeren beugeltje een 6cm diep IN je kontje hangen. als je recht achter mijn motor staat kun je maar 2/3 van de letters lezen
Helaas heb ik een kut plaat die je bijna altijd kan lezen (MZA)
ff piccie voo de duidelijkheid:

misc.php


en vooral: nr plaat NOOIT kuisen, ik hang plastic over mijn plaat als ik m'n motor kuis })
 
FOK!

Daar woon ik vlak bij, en rijdt daar dus nog al eens...

Kwist dat ze daar veel controleren, maar dit wist ik nog niet..

Jammer dat er niet instaat wanneer het gaat beginnen...
 
Het wordt tijd voor een derde oog...
1 voor de snelheidscontroles langs de weg
1 voor de snelheidscontroles boven de weg
en 1 voor het gewone verkeer...
 
Gewoon plastic spatbord eraf halen en nr plaat met een ijzeren beugeltje een 6cm diep IN je kontje hangen.

Dat Belgen maf zijn is nu wel bewezen. Wie stopt er nou een kentekenplaat in z'n reet ?!?!? :+
Maaruh of het dieper plaatsen werkt weet ik niet. Je weet niet wanneer hij je kenteken pakt en vanaf welke hoogte... dus gewoon ff wachten, de oplossingen komen vanzelf wel. Het is niet te hopen dat dit in heel nederland voor gaat komen (zal wel)... denk dat een 400cc motor dan toch genoeg gaat worden. :) Of ik houd het bij m'n 250cc met max 125-130km/u.
 
Ho ho , met 400 cc kun je je rijbewijs ook gewoon kwijt raken hoor ;)
Maar het wordt een beetje een vervelende instelling zo.Ze innen geld door te flitsen langs de weg , en van dat geld kopen ze weer zulke digitale camera's.Ik vind een gewone digitale camera al duur.Probeer het toch een beetje positief te zien.Als er van dat soort camera's hangen , zullen ze dan eindelijk een keer nuttig werk gaan doen?Ze hebben dan ineens zoveel tijd over :+
 
Ho ho , met 400 cc kun je je rijbewijs ook gewoon kwijt raken hoor ;)
Maar het wordt een beetje een vervelende instelling zo.Ze innen geld door te flitsen langs de weg , en van dat geld kopen ze weer zulke digitale camera's.Ik vind een gewone digitale camera al duur.Probeer het toch een beetje positief te zien.Als er van dat soort camera's hangen , zullen ze dan eindelijk een keer nuttig werk gaan doen?Ze hebben dan ineens zoveel tijd over :+

Ja 400cc kan ook 200km/u en harder.
Dus daarom :) Dan moet je iets meer moeite doen om hard te rijden. Bij 600cc is hard rijden makkelijker dan langzaam rijden.

En idd wij betalen zelf die camera's. Als het mogelijk was dat iedereen een maand lang zich aan de snelheid houd, dan baalt de politie hardstikke erg. En als men een week niet tankt (HEEL nederland met de fiets of OV naar het werk) moet je dan eens opletten wat er met de prijzen gebeurd ;)
 
Dat vuile kreng staat er idd al een tijdje ja.
Bij de stoplichten helvoirt(aan de rechterkant) en Haaren (aan de linkerhand).

Maar dat ding valt wel zo erg op dat je blind moet zijn om die niet te zien.

Hij valt veel meer op dan de normale gatzos.
Enige nadeel is, dat je 5 meter moet klimmen voordat je dat ding er af kunt stampen :+

En ze staan er echt idd altijd te flitsen.

Ze gebruiken een mondeo,groene bora en 2 witte Opel Safira.
En volvo v40 station

Favorieten plekken op die weg zijn
vanaf D'bosch

Net voor afslag berkel enschot .
Bij zo'n beelden shop tussen Helvoirt Udenhout.
Net voorbij vught achter een informatiebord.
En tussen helvoirt en haaren heb je een stroom huisje staan daar staan ze ook achter.
Hun auto staat dan 100 meter verder naast een weiland.

Vanaf Tilburg.

Vooral in parkeerhavens, heel makkelijk te zien.
Tussen Oisterwijk en Helvoirt heb je op een gegeven moment een huis staan en daar staat een bord bij, achter dat bord zetten ze meestal de flitser neer.

Oja hoe weet ik dat zo goed? ik rijd er elke dag 2 x over die kutweg.
En ze hebben me in het verleden daar gepakt met 70 km te hard :j

Van beide richtingen staan ze vaak tussen Haaren/Helvoirt met de flitser in de middenberm.
Meestal beide richtingen.

Hun autos staan dan achter elkaar in een parkeerhaven langs de weg.
Dus als je 2 wagens ziet, let dan op de middenberm
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 20 maart 2002 10:59 schreef JK het volgende:Dat Belgen maf zijn is nu wel bewezen. Wie stopt er nou een kentekenplaat in z'n reet ?!?!? :+

sick dude :r

en of het helpt weet ik niet maar baad het niet schaad het niet (tot ik weer eens aan de kant word gezet)
 
Ik heb net bezwaarschrift de deur uit gedaan.Geflits om 23.18 uur op een stille weg in een bos bij Lochem.10km te hard.Het is echt te gek voor woorden.Heb in brief ook vermeld dat justitie meet met twee maten gezien het beleid op schiphol.IK KOTST ER WERKELIJK VAN , BAH ! Het wordt echt tijd dat we stemmen op 15 mei voor een partij die inziet dat de burger dit niet meer pikt en het beleid aanpast.Offencief tegen de gatso's misschien?Beetje versieren als je weet wat ik bedoel? })
 
[...]
Versieren ???????
DE FIK ERIN :j :j :j :j
[/quote]
Je snapt toch wel wat ik bedoel! Beetje tussen de regels door lezen ;)
 
Versieren ???????
DE FIK ERIN :j :j :j :j
Je snapt toch wel wat ik bedoel! Beetje tussen de regels door lezen ;)
[/quote]
Ik had hem wel hoor ;)

by the way het aantal UFO sightings gaat in Nerderland serieus stijgen, al die witte flitsen uit de lucht
Waarom ik 250 reed agent?? der zat een UFO achter me aan }) }) })
 
Ik heb net bezwaarschrift de deur uit gedaan.Geflits om 23.18 uur op een stille weg in een bos bij Lochem.10km te hard.Het is echt te gek voor woorden.Heb in brief ook vermeld dat justitie meet met twee maten gezien het beleid op schiphol.IK KOTST ER WERKELIJK VAN , BAH ! Het wordt echt tijd dat we stemmen op 15 mei voor een partij die inziet dat de burger dit niet meer pikt en het beleid aanpast.Offencief tegen de gatso's misschien?Beetje versieren als je weet wat ik bedoel? })

Vorig jaar zomer moest ik ook om uurtje of 11 flink hard in de remmen. Reed van Lochem via Ruurlo naar Doetinchem. Stonden de prutsers ook te flitsen. D'r was helemaal niemand op de weg :j
 
Waarom ik zo snel in het donker reed? Ben bang in het donkere bos en volgens mij spookt het want ik zag flitsen.Wou snel naar huis naar m'n meisje.
 
Dat vogelkastje zit vol enge aliens, ik zag er licht uitkomen. Heb direct Mulder en Scully gebeld en het nestkasje in de fik gestoken.
Krijg ik nu een medaille agent????
 
Bij een boete altijd bezwaar aantekenen! Kost je een postzegel en je hebt meteen zo'n 4 maanden uitstel van betaling.

Bezwaarschriften en andere nuttige info vind je op de link hieronder :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan