"nieuwe gebruiker"uit belgenland

Pietro

MF'er
29 sep 2004
72
0
Hallo,


Eerder per toeval ben ik op deze site terecht gekomen en mijn verwondering was groot hoeveel info er hier te vinden is. Ik heb mij onmiddelijk geregistreerd.
Even snel voorstellen:
39 jaar, actief motorrijder geweest tot 1992. Datzelfde jaar getrouwd en in Brussel op een appartementje gaan wonen. Moto bij mijn ouders gelaten wegens plaatsgebrek.
Okkasioneel reed ik nog een ritje met de moto als ik op bezoek ging tot de batterij de geest gaf.
Sinds eind vorig jaar verhuist en plaats om moto te stallen (maar nog steeds niet gebeurd door de dode batterij). Vermits ik vele werken zelf doe aan onze nieuwe woning heb nog geen tijd om gehad mijn oude BMW van stal te halen.
Het streefdoel is om tegen volgende zomer door de grote werken heen te zijn en wat meer tijd te besteden aan het motorijden.

Volgende motoren gehad:
Honda SS 50(72)cc
Honda CB 360
BMW R750/5 volledig omgebouwd tot R1000/6 RS uitvoering Daytona (nog steeds in mijn bezit)
Foto's heb ik nog niet.

Groeten

Pietro
 
full


Welkom op MF.

Elly
 
welkom :]

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/124818/b21eacbfdfd33b186819d2bae3635aeb (snelle eddy.jpg)​
 
Amay, typisch een slachtoffer van "Huisje, Boompje, Beestje". :)
Vrij vertaald: motorrijder gaat trouwen, vrouwtje wil auto (PL), huis (Hypo) en kind (veel werken).
Enfin, de val is weer eens dicht geklapt op een motorrijder.

full
 
Allen hartelijk bedankt voor het warm onthaal :)
Ik zal proberen een fotoke van mijne oude BMW te posten.

Greetz Pietro
 
Terug
Bovenaan Onderaan